Træt af at vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
10 svar
5 synes godt om
3. februar 2015

Anonym trådstarter

Årh.. Som overskriften siger, er jeg bare så træt af at vente på at der sker et lille mirakel for os. Selvom vi er unge og "kun" har prøvet i et halvt år, er det så surt at vente på noget man ønsker. Det så frusterende at se ens veninder og venner der venter sig, når det ikke sker for en selv  Har en veninde der venter sig tvillinger, to veninder der venter sig, en kammerat der skal være far og en veninde der lige har født.. 

Hvornår kan vi dele en glædelig nyhed? 

Ville ikke noget med opslaget, havde bare brug for at dele det med nogle der måske er i samme situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

hmg86

Åh hvor jeg kender det.. var gravid men mistede.. har nu ventet 10 måneder på at få de to gyldne streger.. mens jeg har ventet har 3 veninder født, en er gravid og min mand har et par kammerater der er blevet fædre... så hårdt.. og mega svært at blive ved med at smile og glædes på andres vejne.

Anmeld

3. februar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Åh hvor jeg kender det.. var gravid men mistede.. har nu ventet 10 måneder på at få de to gyldne streger.. mens jeg har ventet har 3 veninder født, en er gravid og min mand har et par kammerater der er blevet fædre... så hårdt.. og mega svært at blive ved med at smile og glædes på andres vejne.

Det er nemlig rigtigt hårdt...

og så "irriterende" og se hvor let det er for andre! Bum, så er der bare en baby

Anmeld

3. februar 2015

hmg86

Anonym skriver:

og så "irriterende" og se hvor let det er for andre! Bum, så er der bare en baby

Ja.. sidder lidt og tænker... nøj hvor har jeg spildt mange penge på prævention.. ved godt det selvfølgelig ikke hænger sådan sammen. Men jeg bliver så ked af det hver måned..

Anmeld

3. februar 2015

esioul

Anonym skriver:

Alt under et år vil jeg betegne som let, men nu står jeg også et andet sted 

Det er alt for tidligt at stresse over projektet. Ved det er nemmere sagt end gjort, men det er jo helt normalt. 

Anmeld

14. februar 2015

Tutter92

Min kæreste og jeg brugte kanonkuren, og bum så var den der :-)

Jeg sys nemlig os at ventetiden var lang efter bare 4 måneder ;-)

Anmeld

14. februar 2015

Kærlighediminmave

Velkommen i klubben. Vi har forsøgt 9 måneder men jeg er kun igang med 5 cyklus fordi jeg har meget uregelmæssig cyklusser. Fedt fedt 

Anmeld

14. februar 2015

julielind

Tutter92 skriver:

Nu er jeg lidt nysgerrig på hvad kanonkuren er? har jeg nemlig aldrig hørt om før. Min kæreste og jeg er også igang med at prøve og lave en baby! 

Anmeld

14. februar 2015

Krydserfingre

Tutter92 skriver:

Hvad er kanonkuren?  

lyder spændende. Min kæreste og keg er i gang med 6 mdr og alle andre omkring os er også gravide så det er pisse hårdt synes jeg og vi er også unge!!! 

Anmeld

15. februar 2015

Tutter92

Hvis I prøver at søge kanonkuren på Google kan I læse om mange der har haft held med det.

Det er en masse forskellige kosttilskud der kort fortalt går ind og sørger for at du har det der skal til for at blive gravid. Fx sørger for god og regelmæssig ægløsning osv.

Der er en kur som kvinden skal tage og en til manden. Den til manden går ind og gør at hans ''svømmere'' bliver bedre osv :-)

Men gå ind på kanonkuren.dk og find ud af hvilke piller I selv skal bruge, og så de piller jeres mænd skal bruge. Min kæreste købte de fleste af pillerne på med24.dk og i matas. Man kan ikke få alle pillerne mere, men det gør ikke noget.

Men I skal lige være obs. på at hvis det ikke har hjulpet inden for 6 måneder så kommer det ikke til at virke ved hjælp af kuren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.