Jeg er så forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer, jeg har brug for jeres hjælp!

jeg har mange symptomer på at jeg er gravid, men jeg har fået taget adskillige teste og de alle vidste negativ og ikke nok med det så har jeg fået min mens.. Jeg har læst noget om at det kan ske for nogen at de er gravide men  de så har deres regelmæssig periode, der er også en for min klasse det skete for! Hvad skal jeg forholde mig til????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

jeg har mange symptomer på at jeg er gravid, men jeg har fået taget adskillige teste og de alle vidste negativ og ikke nok med det så har jeg fået min mens.. Jeg har læst noget om at det kan ske for nogen at de er gravide men  de så har deres regelmæssig periode, der er også en for min klasse det skete for! Hvad skal jeg forholde mig til????

Jeg tror du skal forholde dig til at du ikke er gravid. Hvis du tester negativ og har fået din mens

Anmeld

3. februar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Jeg tror du skal forholde dig til at du ikke er gravid. Hvis du tester negativ og har fået din mens

Fx hende her pigen havde en veninde som også var ude for det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2015

Bebe89

For mig lyder det desværre heller ikke som om at du er gravid. Kroppen kan godt snyde, hvis det er noget man gerne vil. Mange symptomer på graviditet er de samme som symptomer på menstruation.

Det sker for nogle kvinder at de får blødninger mens de er gravide men det er, så vidt jeg ved, ikke ret mange. 

Men hvis du er meget i tvivl må du teste igen om nogle dage og så se der. 

Ellers vil jeg sige, bedre held i næste omgang! 

Anmeld

3. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Nogle få kan have en mens ligende blødning når de er gravide, men havde de testet ville testen have vist positiv!

Så nu hvor din mens er kommet og testen er negativ, så er du ikke gravid..

Anmeld

3. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

du skal forholde dig til de mange test.

De fleste kvinder der ikke har opdaget graviditet grundet menstruationen ikke var udebelevet kan nok begrundes med at de ikke har planlagt en graviditet og derfor ikke testet.

held og lykke. håber snart det lykkes

Anmeld

3. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Fx hende her pigen havde en veninde som også var ude for det

Ja, men hun havde ikke taget en graviditetstest. Hvis du har fået menstruation og din test er negativ, er du ikke gravid.

Anmeld

3. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, men hun havde ikke taget en graviditetstest. Hvis du har fået menstruation og din test er negativ, er du ikke gravid.

Okay tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.