Kan jeg være gravid trods mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle,

Udover at jeg skal tage en test, gør jeg i morgen tidlig. 

Så vil jeg høre om nogen har oplevet ligende.

Jeg havde med sikkerhed æl den 14 jan. Fra den 23-27 jan havde jeg brunt udflåd og den 28 fik jeg mens (dag 37)

Testede negativ 23 jan. Har ikke testet siden dag jeg fik brunt udflåd/mens (men mens varede 3 dage med lidt blødning dag 1-3 og 2 meget) Plejer 4 dage med mellem/kraftig blødning.

Den 25 havde jeg kvalme lige efter sex (har jeg aldrig oplevet) 

I dag 7 (4+6) har jeg ondt i undelivet, oppustet og tænker om jeg mon skal teste (er også meget slik sulten) men ingen ømme bryster eller andet.

Kan jeg mon være gravid, tror det ikke selv (cyklus 11 inden behandling) 

Nogen der har oplevet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

Hertz

Anonym skriver:

Hej alle,

Udover at jeg skal tage en test, gør jeg i morgen tidlig. 

Så vil jeg høre om nogen har oplevet ligende.

Jeg havde med sikkerhed æl den 14 jan. Fra den 23-27 jan havde jeg brunt udflåd og den 28 fik jeg mens (dag 37)

Testede negativ 23 jan. Har ikke testet siden dag jeg fik brunt udflåd/mens (men mens varede 3 dage med lidt blødning dag 1-3 og 2 meget) Plejer 4 dage med mellem/kraftig blødning.

Den 25 havde jeg kvalme lige efter sex (har jeg aldrig oplevet) 

I dag 7 (4+6) har jeg ondt i undelivet, oppustet og tænker om jeg mon skal teste (er også meget slik sulten) men ingen ømme bryster eller andet.

Kan jeg mon være gravid, tror det ikke selv (cyklus 11 inden behandling) 

Nogen der har oplevet noget ligende?

Altså jeg har en veninde der først fandt ud af at hun var gravid i 20 uge. Hun fik stadig regelmæssig mens indtil 20 uge hvor det så stoppede og hun fik så mistanke om graviditet og da de så scannede hende var hun jo så halvvejs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.