Herlev hospital!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
9 svar
5 synes godt om
3. februar 2015

Kay

Nogle andre der er indlagt på Herlev lige nu?

Jeg er desværre indlagt med Viva da hun er sløj muligvis RS og ikke spiser ret meget

Men hun sover jo en del og her er ikke just meget at lave 

Ja vi har kun været indlagt siden kl 14 men er allerede ved at blive slør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

Bak

Kay skriver:

Jeg er desværre indlagt med Viva da hun er sløj muligvis RS og ikke spiser ret meget

Øv, hvor kedeligt for jer! Rigtigt god bedring med hende. Lille pus. 

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe med noget underholdning

Anmeld

3. februar 2015

MHB

Kay skriver:

Jeg håber snart hun er ovenpå igen så du ikke når at blive helt slør  

Anmeld

3. februar 2015

Kay

Bak skriver:

Øv, hvor kedeligt for jer! Rigtigt god bedring med hende. Lille pus. 

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe med noget underholdning

Tak

Anmeld

3. februar 2015

Kay

MHB skriver:

Jeg håber snart hun er ovenpå igen så du ikke når at blive helt slør  

Nej tænkt dig lige lang tynd bleg og siddende i nakken på et styk bridezilla

Anmeld

4. februar 2015

Kay

Nå ja jeg er bare nød til at sidde her og blive skør alene 

Viva har fået konstateret rs virus og selvom hun hverken er skatten og at hun ilter blodet fint  så spiser hun under halvdelen af sit daglige behov  og de vil derfor gerne havde hun bliver her 

Anmeld

4. februar 2015

FruStolpe

Kay skriver:

Nå ja jeg er bare nød til at sidde her og blive skør alene 

Viva har fået konstateret rs virus og selvom hun hverken er skatten og at hun ilter blodet fint  så spiser hun under halvdelen af sit daglige behov  og de vil derfor gerne havde hun bliver her 

Rigtig meget god bedring med hende 

Anmeld

4. februar 2015

tweety2060

Desværre ikke.  God bedring ♡ 

Sov...   mens der er ro 

Anmeld

4. februar 2015

Newsence

hvad med at få en tablet eller andet hos dig.. evt. en du kan låne.. og kender I nogen der har yousee som tv udbyder så kan du via en app se tv på denne med kode.. Viaplay er også en mulighed, her kan du vet, downloade film og serier således at du ikke skal bruge internet for at se dem.. Og en viaplay konto koster 79 om måneden og den første måned er gratis... OG du binder dig ikke så så snart I er hjemme kan man jo bare afmelde sig igen...  ellers må manden komme med en god bog eller noget.. tiden sådan et sted er virkelig lang så det gælder om at have mange forskellige ting at lave, som bøger, spil, tv, film osv...

Håber I snart kommer hjem så god bedring

Anmeld

5. februar 2015

Kay

newsence skriver:

hvad med at få en tablet eller andet hos dig.. evt. en du kan låne.. og kender I nogen der har yousee som tv udbyder så kan du via en app se tv på denne med kode.. Viaplay er også en mulighed, her kan du vet, downloade film og serier således at du ikke skal bruge internet for at se dem.. Og en viaplay konto koster 79 om måneden og den første måned er gratis... OG du binder dig ikke så så snart I er hjemme kan man jo bare afmelde sig igen...  ellers må manden komme med en god bog eller noget.. tiden sådan et sted er virkelig lang så det gælder om at have mange forskellige ting at lave, som bøger, spil, tv, film osv...

Håber I snart kommer hjem så god bedring

Ja stillesiddende mulighed er der nok af men det er jeg bare ikke så god til i går var jeg nede og gå et par gange frem og tilbage på gangen, men man skal tit være her oppe, da det er ret uforudsigelig hvornår der kommer hvad i går fik vi af vide der snart kom en læge, og jeg ville jo derfor ikke gå i  bad (manden var her inde) men der gik så 11/2 time, og vi ventede også 2 timer på laboranten der snart kom osv...vi skal spørge om lov for at forlade afdelingen og det tager gerne 1/2 time fra jeg trækker i snoren til der kommer en sygeplejerske som vi kan spørge om lov kan ikke snakke sådan rigtig med de andre forældre da de jo ikke ønsker RS virus til deres små der fx er opererede eller andet 

Så ja tiden går med at vente og vente og prøve at lokke mad i hende og så sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.