Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må gravide onanere med vand fra bruseren mod klitoris eller kan det skade barnet på den ene eller anden måde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan ikk se hvorfor det skulle kunne skade hvis din graviditet er normal. Men jeg må f.eks ikk ha sex/orgasmer da jeg er i risiko for for tidlig fødsel pga afkortet livmoderhals men hvis der ikk er nogle problemer i graviditeten må man gerne.
Anonym skriver: Må gravide onanere med vand fra bruseren mod klitoris eller kan det skade barnet på den ene eller anden måde?
Hvordan i alverden skulle det kunne skade barnet?
Gå du bare amok med bruseren.
modesty skriver: Hvordan i alverden skulle det kunne skade barnet? Gå du bare amok med bruseren.
Du har da nok ret. Blev bare lidt bekymret hvis der ligesom kunne komme vand op og skade på en eller anden måde.
Hertz skriver: Kan ikk se hvorfor det skulle kunne skade hvis din graviditet er normal. Men jeg må f.eks ikk ha sex/orgasmer da jeg er i risiko for for tidlig fødsel pga afkortet livmoderhals men hvis der ikk er nogle problemer i graviditeten må man gerne.
Altså jeg har foreliggende moderkage men ja, tror du sådan at strålen kan nå op og ødelægge noget?
Anonym skriver: Altså jeg har foreliggende moderkage men ja, tror du sådan at strålen kan nå op og ødelægge noget?
Nej ikk medmindre det er en højtryksrenser du bruger
Hertz skriver: Nej ikk medmindre det er en højtryksrenser du bruger
AHAHAAH ÅH GUD
Vandet kommer jo ikke op til baby den ligger i moderkagen, som er en lukket pose. Men du kan nok godt komme til at opleve at du får plukveer efter en orgasme. Det er ikke farligt.
Du går bare i bad og hyg med bruseren
Det er kun sundt at stimulere det.
Tak for en god griner .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128