Anonym skriver:
Hej. Jeg er lidt fortvivlet!!
Jeg skulle have haft min menstruation I lørdags men har stadig ikke fået den.. Jeg har til gengæld siden søndag haft kløe og svie som tyder på svamp. Har før haft svamp og behandler det derfor nu..
Men jeg har hørt at nogle får svamp i starten er deres graviditet. Jeg har taget en test men den var negativ.
Hvis jeg er gravid er jeg uge 3 + 6.. Jeg plejer at få min menstruation præcis på slaget og samtidig plejer jeg at få ekstreme underlivssmerter 1-2 dage inden min menstruation. Men dette har jeg ikke haft:/ Jeg plejer også at have letblodig/mørk rosa udflåd lige op til min menstruation. Men jeg har nu udflåd som minder som hviden fra er æg, og liger den jeg har omkring ægløsning.
Mit spørgsmål er nu.. Kan jeg være gravid, også selvom testen var negativ??
Har fast kæreste gennem 2 år og vi havde ubeskyttet sex omkring min ægløsning.
Du har brug for hjælp, for det ser ud til, at der er nogle misforståelser.
Den dag du forventer mens, er du 4+0, og det er uanset, om du har en cyklus på 20 eller 65 dage, det betyder også, at når du har ægløsning, så er du 2+0, idet ægløsningen ca. falder 14 dage før menstruationen.
App's, der beskriver kvindekroppen, er noget, fanden har skabt, og i dette tilfælde har den også gjort mere skade end gavn, fordi din cyklus ikke passer ind i et firkantet computerprogram.
Du beskriver, at du har udflåd svarende til ægløsning, og du tænker ikke, at du så HAR ægløsning nu?