Holbæk facilitets klinik ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
2 synes godt om
3. februar 2015

kristina90

Nogen der kan fortælle lidt om dem , og hvordan det gik for jer i de forskellige behandlinger ?

Jeg og min mand skal snart til første samtale og er så nervøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Imaong

kristina90 skriver:

Nogen der kan fortælle lidt om dem , og hvordan det gik for jer i de forskellige behandlinger ?

Jeg og min mand skal snart til første samtale og er så nervøs!

Hej jeg skal forhåbenligt ha lagt æg op i morgen hvis der er nogen. Det er vores første forsøg på Holbæk, de er rigtig søde alle sammen og hjælper en meget. Dog har jeg været inden hos tre forskellige lægere, på de hørte besøg jeg har været der. Men sådan er det sikkert også andre steder du skriver bare hvis der er noget specifikt du vil ha svar på

Anmeld

4. februar 2015

kristina90

Imaong skriver:

Hej jeg skal forhåbenligt ha lagt æg op i morgen hvis der er nogen. Det er vores første forsøg på Holbæk, de er rigtig søde alle sammen og hjælper en meget. Dog har jeg været inden hos tre forskellige lægere, på de hørte besøg jeg har været der. Men sådan er det sikkert også andre steder du skriver bare hvis der er noget specifikt du vil ha svar på

Hvilken metode skal du/i igennem !?

Ud fra hvad mine læger har sagt er grunden til vi ikke kan naturligt,  så skal vi have reagensglas

Ej er simpelthen så spændt! 

Anmeld

4. februar 2015

*Agnete*

Vi går også på Holbæk og skal igang med 2. Forsøg af reagensglas dog lang protokol denne gang 

jeg havde samme problematik med at det var 5 forskellige læger der scannede mig i første forsøg . Ikke rart men de er jo søde allesammen . :-) 

Anmeld

4. februar 2015

Imaong

kristina90 skriver:

Hvilken metode skal du/i igennem !?

Ud fra hvad mine læger har sagt er grunden til vi ikke kan naturligt,  så skal vi have reagensglas

Ej er simpelthen så spændt! 

Icsi reagensglas, har fået lagt et æg tilbage i dag og der var 6 i alt så der er til fryseren hvis de klare den, får svar lørdag de er rigtig søde

Anmeld

4. februar 2015

Imaong

*Agnete* skriver:

Vi går også på Holbæk og skal igang med 2. Forsøg af reagensglas dog lang protokol denne gang 

jeg havde samme problematik med at det var 5 forskellige læger der scannede mig i første forsøg . Ikke rart men de er jo søde allesammen . :-) 

Krydser for dig 

Anmeld

5. februar 2015

kristina90

Tusind tak søde menneske!  Er simpelthen så nervøs!  Men skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.