Aborten var sket, desværre..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
7 svar
19 synes godt om
2. februar 2015

TNBC

Jeg ved ikke om der er nogen der har læst den her artikel..

http://ekstrabladet.dk/nationen/desvaerre-aborten-var-sket-da-laegerne-saa-at-de-havde-tastet-forkert/5421247

Jeg var blive rimelig gal, hvis jeg havde mistet et rask barn, på grund af det...

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

Anna2706

Hvor er det synd for dem, og især når de havde prøvet så længe.. 

Sådan noget må ikke ske! Jeg var da godt nok også blevet rasende og ikke mindst rigtig ked af det.. 

Stakkels dem, håber de får en ny chance 

Anmeld

3. februar 2015

lineog4

Yurie skriver:

http://ekstrabladet.dk/nationen/desvaerre-aborten-var-sket-da-laegerne-saa-at-de-havde-tastet-forkert/5421247

Jeg var blive rimelig gal, hvis jeg havde mistet et rask barn, på grund af det...

Hvad med jer?

De har jo selv truffet valget... 

Jeg ville da aldrig på baggrund af usikkerhed vedr. Kønnet og en mulighed for tvekønnet vælge en abort.

Det er jo noget der kan rettes op med operation og hormoner. 

Havde de fået at vide deres lille pige havde så store fejl på hjertet eller hjernen så det ikke kunne leve, kunne jeg forstå historien. 

Anmeld

3. februar 2015

Mjh1994

Hun skulle have lov til at blive semineret (er det ikke det, det hedder?) gratis, uden at det koster noget. Nej jeg havde grædt havet dybt hvis det var mig

Anmeld

3. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår godt de ikke har fået erstatning. De har selv valgt at få en abort over en så lille ting som køn. Idag er det ikke et så stort problem at fosteret bliver tvekønnet. Det kan man rette op på. 

Anmeld

3. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Hvad med jer?

Og lige et spørgsmål - var barnet da ikke raskt? De har jo blot sagt der er tvivl om køn? 

Anmeld

3. februar 2015

CaWi

Når der var to uger til abort grænsen, men de allerede dagen efter får foretaget en abort (dvs under 24 timers betænkningstid) så mener jeg det er forældrene der har været for hurtige på aftrækkeren.

Vi kan alle lave fejl. Især taste fejl. Har demder har lavet undersøgelsen på fostervands prøven vidst, at kønnet ville blive et problem?  Det er jo langt fra sikkert. 

Når det er sagt, så ja, jeg ville da også være ked af at have valgt en abort, på baggrund af "sjusk". Men når det som her er tale om køn.... ja så er det forældrenes eget ansvar at de har valgt en abort.

Anmeld

3. februar 2015

TNBC

Jeg har nok været lidt hurtig, for jeg er så ikke at det var deres eget valg.. (Meget, meget træt da jeg læste den) Så ja, så skal de ikke have erstatningen, for et valg de selv har taget,(Alt for hurtigt efter min mening, de havde to uger, men tog valget efter 24timer), jeg vil stadigvæk være ked af det over at have mistet barnet.

Jeg ville heller ikke få en abort over køn. Især ikke hvis jeg havde mistet som de havde før det. For som I siger, kan det ordnes med operation. Og jeg ville heller ikke tage en beslutning på 24timer(Hvis jeg havde mere tid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.