Blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2015

April-baby

Så jeg tilbage igen efter en lille pause. Har så os et spørgsmål med.

det lyder på, hvor længe " må " man ha blærebetændelse som gravid? Hvis der er en grænse, har fået tre kur og en kur som jeg ikke kunne tåle. Er lige blevet færdig med den sidste, de er alle varede i en uge, så har haft det i en måned. Har os en mistanke om at jeg stadig har det. Og hvad kan det medføre hvis det bare ikke vil gå væk? (: er i uge 31+2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Clisolka

April-baby skriver:

Så jeg tilbage igen efter en lille pause. Har så os et spørgsmål med.

det lyder på, hvor længe " må " man ha blærebetændelse som gravid? Hvis der er en grænse, har fået tre kur og en kur som jeg ikke kunne tåle. Er lige blevet færdig med den sidste, de er alle varede i en uge, så har haft det i en måned. Har os en mistanke om at jeg stadig har det. Og hvad kan det medføre hvis det bare ikke vil gå væk? (: er i uge 31+2.

Du kan risikere at gå for tidligt i fødsel 

Jeg har kronisk blærebetændelse som gravid - 2. gang kunne jeg heller ikke slå det ned, da jeg blev dårlig af penicillinen 

Anmeld

2. februar 2015

April-baby

Clisolka skriver:

Du kan risikere at gå for tidligt i fødsel 

Jeg har kronisk blærebetændelse som gravid - 2. gang kunne jeg heller ikke slå det ned, da jeg blev dårlig af penicillinen 

Skal der ikke meget til før man går i tidlig fødsel? (: 

Det er bare så irriterende! Det gør os bare vildt ondt

Anmeld

2. februar 2015

Mille123

April-baby skriver:

Skal der ikke meget til før man går i tidlig fødsel? (: 

Det er bare så irriterende! Det gør os bare vildt ondt

Tranbærsaft/kapsler, kan MÅSKE lindre, og drik rigtig meget vand, for så skyller du mange bakterier ud, og så kan man "nemmere" holde blærebetændelsen ud (synes jeg)

Anmeld

2. februar 2015

April-baby

Mille123 skriver:

Tranbærsaft/kapsler, kan MÅSKE lindre, og drik rigtig meget vand, for så skyller du mange bakterier ud, og så kan man "nemmere" holde blærebetændelsen ud (synes jeg)

Jeg drikker næsten to liter af det om dagen for at få det væk, der sker bare ingenting ��. Nu må hun gerne snart melde sin ankomst så jeg kan komme af med den blærebetændelse. Har os haft nyrebækkenbetændelse i tankerne ��.

Anmeld

2. februar 2015

Mille123

April-baby skriver:

Jeg drikker næsten to liter af det om dagen for at få det væk, der sker bare ingenting ��. Nu må hun gerne snart melde sin ankomst så jeg kan komme af med den blærebetændelse. Har os haft nyrebækkenbetændelse i tankerne ��.

Ja okay, så er det op ad bakke, min søs havde blærebetændelse som udviklede sig til nyrebækkenbetændelse.... Og det kræver behandling, så måske du skal snakke med lægen. Man kan jo blive imun/resistent overfor medicinen ved blærebetændelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.