frustreret over udebleven menses og negative test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2015

charthys

Først. Jeg har heldigvis fået en tid hos lægen i morgen. :-)

Jeg har 3 dejlige børn - så jeg har jo været gravid nogen gange før.

Nu står jeg så med en udebleven mens, trods prævention, (pesar som godt nok kun er 85% sikkert så vi ved jo at der er en chance/risiko hvordan man nu ser på det. )

Men altså, jeg skulle have mens den 23, januar. Jeg har intet set til den, og ikke haft mens smerter. Nu er jeg oppustet, føler tyngde i brysterne, tisser hele tiden og er kortluntet. Jeg har ikke kvalme, men det havde jeg heller ikke i de 2 første graviditeter.

Jeg føler mig gravid.:/ Og som sagt, jeg har prøvet det et par gange.

Og det er såmænd ikke engang unormalt med en sen test for mig, jeg kunne først få en positiv test 14 dage over tid med min søn.

Men gud hvor er det dog frustrerende at gå her og vente. Kan lægen afklare det ved en GU?? Jeg tænker at farveforandringen på livmodermunden kommer hvad enten man producerer ret meget hcg eller ej??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

ns

charthys skriver:

Først. Jeg har heldigvis fået en tid hos lægen i morgen. :-)

Jeg har 3 dejlige børn - så jeg har jo været gravid nogen gange før.

Nu står jeg så med en udebleven mens, trods prævention, (pesar som godt nok kun er 85% sikkert så vi ved jo at der er en chance/risiko hvordan man nu ser på det. )

Men altså, jeg skulle have mens den 23, januar. Jeg har intet set til den, og ikke haft mens smerter. Nu er jeg oppustet, føler tyngde i brysterne, tisser hele tiden og er kortluntet. Jeg har ikke kvalme, men det havde jeg heller ikke i de 2 første graviditeter.

Jeg føler mig gravid.:/ Og som sagt, jeg har prøvet det et par gange.

Og det er såmænd ikke engang unormalt med en sen test for mig, jeg kunne først få en positiv test 14 dage over tid med min søn.

Men gud hvor er det dog frustrerende at gå her og vente. Kan lægen afklare det ved en GU?? Jeg tænker at farveforandringen på livmodermunden kommer hvad enten man producerer ret meget hcg eller ej??

Hej.. 

Kender godt din bekymring.. jeg havde min sidste mens 5 decembe, og der kom ingenting i januar.. Efter flere test hjemme som viste negativ var bed lægen som også viste negativ. . Var ved lægen d. 26 januar hvor den først var positiv ☺ så var i 8 uge da det blev opdaget. Venter nu vores 3 barn .. 

Anmeld

4. februar 2015

charthys

tja... vi er stadig uafklarede, - den læge jeg kom ind til,  den eneste i lægehuset jeg virkelig ikke kan lide, holdt fast på at han alligevel ikke ville kunne se nogen forskel ved en gu, så så ingen grund til at undersøge mig. så vi går og venter.  :/

Anmeld

5. februar 2015

ns

charthys skriver:

tja... vi er stadig uafklarede, - den læge jeg kom ind til,  den eneste i lægehuset jeg virkelig ikke kan lide, holdt fast på at han alligevel ikke ville kunne se nogen forskel ved en gu, så så ingen grund til at undersøge mig. så vi går og venter.  :/

Hmm mærkeligt.. jamen han kan da tage en blodprøve, så er der jo et sikkert svar.. min læge sagde at hvis den stadig var negativ næste gang blev jeg sendt til scanning.. men den var heldigvis positiv.. ☺ krydser fingre for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.