HCG på 1310 og scanning i dag efter Mola :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
5 synes godt om
2. februar 2015

Linkaa

Hejsa

Jeg har i dag været til scanning for at se om det der sås sidst, udviklede sig som en normal graviditet eller en Mola igen... 

Lægen sagde at det så ud til det voksede som det skulle, men at man på Herlev hvor eksperterne i Mola er, anbefaler at afbryde graviditeter så tæt på en mola... Jeg sagde at jeg ikke vil beslutte mig nu, først når jeg med sikkerhed ved det evt ikke kan gennemføres med et raskt barn... Havde håbet på en mere positiv oplevelse - synes ikke han var særlig rar eller opøftende Skal scannes om 10 dage og have PB om 9... Så håber jeg det hele ser godt ud

Den var vokset siden den 22/1 fra 3-3,6 mm til 7-7,6 i dag... 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg må helt ærligt sige, at hvis jeg var i dine sko, så havde jeg kontaktet en advokat med henblik på, at starte en sag op. 

Hvis du risikerer at skulle gennemgå en abort nu, fordi lægerne ikke fortalte dig, at du ikke måtte blive gravid i 6 måneder efter en mola, og du bare var helt overladt til dig selv, så synes jeg, at lægerne må stå til ansvar.

Anmeld

2. februar 2015

Linkaa

ES90 skriver:

Jeg må helt ærligt sige, at hvis jeg var i dine sko, så havde jeg kontaktet en advokat med henblik på, at starte en sag op. 

Hvis du risikerer at skulle gennemgå en abort nu, fordi lægerne ikke fortalte dig, at du ikke måtte blive gravid i 6 måneder efter en mola, og du bare var helt overladt til dig selv, så synes jeg, at lægerne må stå til ansvar.

Jeg har også tænkt på det... Jeg føler mig ærlig talt lidt svigtet, og synes det er rigtig træls at skulle igennem 

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Linkaa skriver:

Jeg har også tænkt på det... Jeg føler mig ærlig talt lidt svigtet, og synes det er rigtig træls at skulle igennem 

Så gør det. Det er simpelthen ikke i orden det du er blevet udsat for.

Anmeld

2. februar 2015

Linkaa

ES90 skriver:

Så gør det. Det er simpelthen ikke i orden det du er blevet udsat for.

Tror jeg starter med at tage fat i Patienklagenævnet for at høre hvad de siger... Der må foreligge lignende sager, selvom man ikke håber det, som har dannet præcedens for en som min... 

Tak fordi du skrev det, det fik mig til at turde tage skridtet

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Linkaa skriver:

Tror jeg starter med at tage fat i Patienklagenævnet for at høre hvad de siger... Der må foreligge lignende sager, selvom man ikke håber det, som har dannet præcedens for en som min... 

Tak fordi du skrev det, det fik mig til at turde tage skridtet

Velbekomme. 

Jeg ønsker dig held og lykke, og håber virkelig det bedste for dig. Sikke en omgang du har været igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.