ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har enormt ondt i mine brystvorter og lige nu da jeg var på wc og tørrede mig havde jeg sejt udflåd som jeg kunne strække måske 5 cm mellem fingrene. Ja det lyder jo som ægløsning men jeg er på dag 68 i cyklus siden sidste mens og har pcos fik af vide på sygehuset at jeg nok ikke havde ægløsning. Men øh hvad siger i?  Havde sex med manden Igår, kun for hyggen skal for pt har jeg opgivet baby. Kan jeg have de tegn på ægløsning uden rent faktisk at have det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har enormt ondt i mine brystvorter og lige nu da jeg var på wc og tørrede mig havde jeg sejt udflåd som jeg kunne strække måske 5 cm mellem fingrene. Ja det lyder jo som ægløsning men jeg er på dag 68 i cyklus siden sidste mens og har pcos fik af vide på sygehuset at jeg nok ikke havde ægløsning. Men øh hvad siger i?  Havde sex med manden Igår, kun for hyggen skal for pt har jeg opgivet baby. Kan jeg have de tegn på ægløsning uden rent faktisk at have det?  

Det kan være ægløsning, men du kan ikke være sikker på, at det er ægløsningsslim, før du har lavet en prøve i et glas vand, det kan sagtens være sæd.

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan være ægløsning, men du kan ikke være sikker på, at det er ægløsningsslim, før du har lavet en prøve i et glas vand, det kan sagtens være sæd.

Aha hvordan det? Det har jeg aldrig hørt om  

Anmeld

2. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Aha hvordan det? Det har jeg aldrig hørt om  

Man putter det i et glas vand, ægløsningsslim klumper sammen i en kugle på bunden, sæd opløses langsomt.

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Man putter det i et glas vand, ægløsningsslim klumper sammen i en kugle på bunden, sæd opløses langsomt.

Ah okay. Ja det heller ikke af nogen betydning har opgivet alt det leden efter symptomer. Det slog mig kun fordi jeg aldrig har opdaget det udflåd andet en engang, men mest fordi jeg har hammer ondt i mine brystvorter idag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.