Hej alle,
Min kæreste og jeg skal til forsamtale i denne uge. Vi har nu prøvet et år uden gevinst.
Han er af den overbevisning at vi sagtes kan blive gravide naturligt det taget bare lidt længere tid.
Jeg selv er nervøs for vi fejler noget som gør vi slet ikke kan blive gravide selv og derfor spilder tiden vil at blive ved med at prøve selv.
Vi har derfor aftalt at blive udredt og tage til forsamtalen og se hvilke svar det giver os og så tage den derfra. Hvis vi intet fejler kan vi prøve på egen hånd igen har vi snakket om. Ellers må vi se hvad de siger og tage den derfra.
Vi har haft en god snak om det hele, min kæreste kan slet ikke klare sygehuse og at skulle ind i et system, jeg selv søger en forklaring og vil gøre det det kræver for ønskebarnet (det vil han også, han kan bare ikke indse at vi måske ikke kan få børn selv)
Hver gang jeg har sagt, vi skal lige have udfyldt spørgeskemaerne, husk urinprøven osv og at han skulle få fri til at aflevere sædprøve så er han blevet sur.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, aflevere urinprøven for ham, tager med ud og aflevere sædprøven osv. for at gøre det nemmere for ham.
Men synes bare det er op af bakke.
Nogen der har prøvet noget ligende med deres kæreste/mand (at han ikke kan klare behandlingsverdenen, bliver let sur når noget omkring det bliver omtalt eller ikke tænker tanken at måske vi bare ikke kan få børn uden hjælp)?
Anmeld