Icsi og kost ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

*Agnete*

Nu prøver vi 2. Forsøg i ICSI 

men er nysgerrig efter og hører om I spiste sund osv da i var i jeres forsøg ? Og om det gav pote ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

stinemavepine

*Agnete* skriver:

men er nysgerrig efter og hører om I spiste sund osv da i var i jeres forsøg ? Og om det gav pote ? 

Vi har været i et forsøg med icsi. Der spiste jeg balanceret efter KISS-kost principperne og vi tog lidt forskellige kosttilskud, som jeg havde læst mig frem til, skulle være gode i forbindelse med infertilitet.

De tog syv æg ud og alle delte sig fint efter de blev befrugtede. Jeg blev ikke gravid ved første ægoplægning, men med et fryseæg fra samme omgang  (dog endte graviditeten i en missed abortion)

Jeg er sikker på, at de havde en positiv indvirkning på både æg og svømmere at vi levede sundt, men også på, at jeg ikke havde så store bivirkninger fra hormonerne (udover at det føltes som om jeg havde spist en sæk med bolde!)

Anmeld

3. februar 2015

nielsen80

Altså vi spiser generelt ok sundt herhjemme, jeg prøvede dog i et forsøg at spise efter " spis dig gravid" principperne. Det forsøg gik helt af H til. I følge klinikken skal man ikke begynde med høj protein kost m.m., hvis man ikke har PCO.

min anbefaling vil være, spis sundt og varieret, få gode grønsager og moderat motion( gå lange ture m.m). Behandling kan være stressende for din krop, lad vær med at belaste den yderligt med diverse kure.

held og lykke med det forstående forsøg!

Anmeld

3. februar 2015

l.kjoeller

Spiste ikke voldsomt sundt. Sørgede for at holde mig fra koffein og så spiste jeg mine vitaminer.  Bonus i første forsøg.  Held og lykke . P.s. jeg lyttede meget til kroppen.  Dvd masser af hvile dagene efter æo. 

Anmeld

3. februar 2015

(august)

Var igennem 7 æo før det gav pote. Vi spiste sundt gennem hele forløbet. Ingen alkohol i perioder med hormonbehandlinger osv, alle retningslinier blev fulgt. Efter jeg fødte har vi spist mindre sundt og det er da blevet til yderligere to børn lavet af os selv uden hjælp��

Anmeld

3. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mit bedste råd er at leve nogenlunde fornuftigt, også kostmæssigt - men at slappe af omkring det og gøre det som du føler er rart. Der er desværre ingen mirakel-kure, som kan hjælpe din ICSI på vej. Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

3. februar 2015

modesty

*Agnete* skriver:

Så længe du holder dig indenfor normalen af hvad der er afbalanceret kost, så gør det ingen forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.