Hvor varmt er tyrkiet i juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

Stumpen

jeg har for efterhånden mange år siden været i grækenland i juli og havde det fint med varmen.. Jeg har efterfølgende været i tyrkiet i  april-sep og okt og haft det varmt og tænkt at tyrkiet i juli var no-go, men er det nu så meget varmere end i de andre nævnte måneder?

Tænker Alanya... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

MorTil4<3

Stumpen skriver:

jeg har for efterhånden mange år siden været i grækenland i juli og havde det fint med varmen.. Jeg har efterfølgende været i tyrkiet i  april-sep og okt og haft det varmt og tænkt at tyrkiet i juli var no-go, men er det nu så meget varmere end i de andre nævnte måneder?

Tænker Alanya... 

http://www.mitrejsevejr.dk/l/tyrkiet/vejret-alanya-vejrudsigt-temperatur-klima.php

Anmeld

1. februar 2015

MorTil4<3

Stumpen skriver:

Tænker Alanya... 

http://www.mitrejsevejr.dk/l/tyrkiet/vejret-alanya-vejrudsigt-temperatur-klima.php 

Anmeld

1. februar 2015

Mrsopsand

Vi havde 45 grader i skyggen i juli måned. Det var ulideligt på stranden for sandet brændte fuldstændig sindssygt, så vi tilbragte det meste af tiden ved poolen.

Anmeld

1. februar 2015

Stumpen

SnartMorTil>4 skriver:

Ja tak, men luftfugtighed osv spiller også ind, derfor søgte jeg folk personlige erfaringer 

Anmeld

1. februar 2015

Stumpen

Mrsopsand skriver:

Vi havde 45 grader i skyggen i juli måned. Det var ulideligt på stranden for sandet brændte fuldstændig sindssygt, så vi tilbragte det meste af tiden ved poolen.

Det er hermed afgjort, jeg/vi skal ikke til tyrkiet i juli 

Anmeld

1. februar 2015

God-mor

Stumpen skriver:

Min erfaring er også at det er voldsomt varmt og faktisk ulideligt i både juli og august !

Anmeld

1. februar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Stumpen skriver:

Vi var afsted i starten af august 2013. Fra 12-15 ca. Var det omkring 40-45 gradet. Men det er jo ikke samme varme som i dk. 

Men vi tog en middagslur hver dag fordi det simpelthen var for varmt at være ude. 

Men efter 15 var det virkelig skønt. Der var 35-40 grader indtil om aftenen. 

Lige så snart det kom under 35 føltes det faktisk køligt. Så der skulle man have en trøje på  

Bare lige vores erfaring.  

Anmeld

1. februar 2015

August2015

Vi har haft 45+ grader i Tyrkiet i juli. 

Jeg har det selv fint med varme.... Men ville fx ikke overveje at tage en baby eller et lille barn med dertil i sommerferieperioden. 

Anmeld

1. februar 2015

Gabriel

Stumpen skriver:

Tænker Alanya... 

Ja! Spørger du tyrkerne selv er de måneder du nævner behagelige men juli og august kan de ikke selv holde ud. Vi havde omkring 40-45 grader i juli 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.