Er jeg mon måske gravid alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

JaniceMonique

Godaften i søde Damer 

Ja, com overskriften siger -så er jeg i tvivl om der måske er gevinst alligevel  

Det skal lige siges at inden jeg fik min mens d. 27/1-15 havde jeg vanvittig ondt i mine bryster som jeg plejer, men havde dog også ondt i hovedet. Jeg plejer som regel at have de vildeste mens smerter nogle gange så kraftige at jeg kaster op, og bliver så skidt pga. smerterne at jeg bliver hjemme fra arbejde. Men denne gang, havde jeg som sagt før kun vanvittig ondt i brysterne og ondt i hovedet, men INGEN mens smerter overhovedet  Syntes det virker ret underligt.... (Min kæreste mener så nu at jeg måske er gravid alligevel) 

Min mens var denne gang, (Undskyld detaljerne) rigtig flot rød uden klumper som der plejer, den varede hellere ikke så længe som den plejer, og har haft lidt lyserødt/lysebrunt udflåd de sidste 2 dage  

Så nu er mit spørgsmål er jeg måske gravid alligevel?? Og hvornår kan jeg teste efter mens om jeg måske er gravid alligevel? 

Håber nogle af jer søde damer herinde kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

esioul

JaniceMonique skriver:

Godaften i søde Damer 

Ja, com overskriften siger -så er jeg i tvivl om der måske er gevinst alligevel  

Det skal lige siges at inden jeg fik min mens d. 27/1-15 havde jeg vanvittig ondt i mine bryster som jeg plejer, men havde dog også ondt i hovedet. Jeg plejer som regel at have de vildeste mens smerter nogle gange så kraftige at jeg kaster op, og bliver så skidt pga. smerterne at jeg bliver hjemme fra arbejde. Men denne gang, havde jeg som sagt før kun vanvittig ondt i brysterne og ondt i hovedet, men INGEN mens smerter overhovedet  Syntes det virker ret underligt.... (Min kæreste mener så nu at jeg måske er gravid alligevel) 

Min mens var denne gang, (Undskyld detaljerne) rigtig flot rød uden klumper som der plejer, den varede hellere ikke så længe som den plejer, og har haft lidt lyserødt/lysebrunt udflåd de sidste 2 dage  

Så nu er mit spørgsmål er jeg måske gravid alligevel?? Og hvornår kan jeg teste efter mens om jeg måske er gravid alligevel? 

Håber nogle af jer søde damer herinde kan hjælpe mig 

Nogle bløder jo trods graviditet, så du ville sagtens kunne få det afklaret med en test nu 

Anmeld

1. februar 2015

JaniceMonique

esioul skriver:

Nogle bløder jo trods graviditet, så du ville sagtens kunne få det afklaret med en test nu 

Ja det er jeg også kommet frem til, har læst flere forskellige steder om det idag da jeg kom hjem fra arbejdet 

Jeg har bare sådan en boblen i underlivet, har ikke ondt overhovedet.. Har dog de sidste 2 1/2 - 3 uger døjet med ondt i hovedet, tissetrang og træthed - kunne nærmest sove hele tiden  

Men har dog også læst, at nogen først ''sent'' kan teste positiv 

Anmeld

1. februar 2015

esioul

JaniceMonique skriver:

Ja det er jeg også kommet frem til, har læst flere forskellige steder om det idag da jeg kom hjem fra arbejdet 

Jeg har bare sådan en boblen i underlivet, har ikke ondt overhovedet.. Har dog de sidste 2 1/2 - 3 uger døjet med ondt i hovedet, tissetrang og træthed - kunne nærmest sove hele tiden  

Men har dog også læst, at nogen først ''sent'' kan teste positiv 

Ville teste og få vished. 

Man kan godt føle en masse symptomer når man prøver 

Anmeld

1. februar 2015

JaniceMonique

esioul skriver:

Ville teste og få vished. 

Man kan godt føle en masse symptomer når man prøver 

Okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.