Andre med en teenager med Aspergers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Andre med Aspergers teenager, som måske vil dele ud af deres tanker/erfaringer/udfordringer omkring dette? At have et barn med Aspergers som også har ramt teenage stadiet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

morNov2010

Jeg ved ikke om du er medlem af Autismeforeningen, men de har nogle fanatstiske kurser lige netop omkring disse emner. 

Min søn er autist, men ikke asperger, men jeg kunne forestille ,og, at det er mange af de samme ting vi ser.  Min søn er 12 nu.

jeg skal på kursus her i starten af marts omkring positiv kommunikation med en teenager med autisme 

Anmeld

2. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
morNov2010 skriver:

Jeg ved ikke om du er medlem af Autismeforeningen, men de har nogle fanatstiske kurser lige netop omkring disse emner. 

Min søn er autist, men ikke asperger, men jeg kunne forestille ,og, at det er mange af de samme ting vi ser.  Min søn er 12 nu.

jeg skal på kursus her i starten af marts omkring positiv kommunikation med en teenager med autisme 

1000 tak for dit svar, det vil jeg undersøge med det samme

Anmeld

3. februar 2015

esiuol22

Hej,

Andre med Aspergers teenager, som måske vil dele ud af deres tanker/erfaringer/udfordringer omkring dette? At have et barn med Aspergers som også har ramt teenage stadiet?

Jeg har en søn på 15år med asperger. Syntes netop han de sidste år har haft det svært, han går i almindelig skole uden støtte, men er ved at finde ud af hvad der ellers er af tilbud. Hvor gammel er din søn? 

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive og spørger mig.

Knus fra en anden mor http://www.aspergerforeningen.dk/asp.aspx?id=8&aid=2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.