Noget der minder om luseæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.064 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

Har i lang tid haft små hvide dutter i håret - kunne minde om luseæg! Men har IKKE lus - mit hår fedter HELT vildt, tænker om det kan have forbindelse til det? Det ligner små hvide runde hudorme?:/ Nogle bud på hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har i lang tid haft små hvide dutter i håret - kunne minde om luseæg! Men har IKKE lus - mit hår fedter HELT vildt, tænker om det kan have forbindelse til det? Det ligner små hvide runde hudorme?:/ Nogle bud på hvad det kan være?

Bob bob, kan det være skæl?

Anmeld

1. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tænker også skæl...?

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Bob bob, kan det være skæl?

Hmmm...skæl? Er det ikke flager, eller sådan noget? De små hvide dutter er både i hovedbund og på selve håret!  Kan sgu godt være skæl, ved bare ikke lige hvordan det ser ud

Anmeld

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hmmm...skæl? Er det ikke flager, eller sådan noget? De små hvide dutter er både i hovedbund og på selve håret!  Kan sgu godt være skæl, ved bare ikke lige hvordan det ser ud

Jeg tror skæl kan se forskelligt ud, så prøv med noget skælshampoo til fedtet hår.

Hvordan kan det være du er sikker på at det ikke er lus?

Anmeld

1. februar 2015

S*DD

Hvis man ikke vasker hovedbunden grundigt, kan man godt afgive fedt som ligner skæl. 

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg tror skæl kan se forskelligt ud, så prøv med noget skælshampoo til fedtet hår.

Hvordan kan det være du er sikker på at det ikke er lus?

Har kæmmet og kæmmet og kæmmet gennem flere måneder...aldrig set en eneste lus! 

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Hvis man ikke vasker hovedbunden grundigt, kan man godt afgive fedt som ligner skæl. 

Okay! Tak! Må prøve med skælshampoo og få vasket hovedbunden godt!

Anmeld

1. februar 2015

Clisolka

Jeg er også sikker på det er skæl! 

Jo mere jeg vasker mit hår, jo mere skæl har jeg. Skæl behøver ikke at være i flager, men kan sagtens være det hvide som du beskriver 

Anmeld

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har kæmmet og kæmmet og kæmmet gennem flere måneder...aldrig set en eneste lus! 

Hvis du er god til at kæmme, så kan du jo have fanget æggene inden de er blevet til lus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.