Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. jeg er i uge 8+0 i dag.. jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår man begynder at kunne se at man er gravid, altså hvor langt henne er man ca. når det begynder at kunne ses?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

DortheL

Første gang var jeg næsten halvvejs. Denne gang kom der en lille bule allerede fra uge 10 :-) 

Anmeld

1. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger. jeg er i uge 8+0 i dag.. jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår man begynder at kunne se at man er gravid, altså hvor langt henne er man ca. når det begynder at kunne ses?? 

Det kommer an på mange ting, men hvis du er førstegangsgravid, så er det typisk omkring uge 18, hvor man begynder at tænke måske gravid i stedet for spist for meget.

Anmeld

1. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er helt forskelligt..alt fra uge 7 til uge 30 faktisk 

Anmeld

1. februar 2015

KomSåBaby!

Jeg er førstegangs gravid og i 26. Uge - her er man først nu begyndt, at kunne se det rigtigt.. Indtil nu har det bare set ud som om jeg spiste for meget kage! 

Jeg er tilgengæld også ret høj (176 cm) og lægen har målt min symfyse til 18 cm (i 24. Uge) hvilket vist nok heller ikke er meget.. 

Det er nok meget forskelligt, hvornår og hvordan det kommer til, at se ud fra kvinde til kvinde 

Anmeld

1. februar 2015

Lisette W

Jeg begyndte selv at kunne se det da jeg var 3-4 måneder henne, og begyndte at gå med stramme bluser og kjoler så man kunne se den lille bulen 

Anmeld

1. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg var vist omkring uge 25.

Anmeld

1. februar 2015

lillespir26

Kommer helt an på hvor høj man er og om du du har en lang eller kort overkrop 

Anmeld

1. februar 2015

minførste

Dem som kender mig kunne godt se det fra uge 7, når de vidste det. Da den første udenforstående sagde tillykke var jeg i uge 13+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.