sådan føltes det i hvert fald

Det er HELT vildt!!!
Elias begyndte på antibiotika i tirsdags pga. lungebetændelse... Og jeg siger jer, han er blevet en helt anden dreng

Han er så glad i dag, snakker, smiler, griner som aldrig før

Og han sover nu, han har ikke længere brug for særlig meget medicin, han klarer sig med 4 pust spirocort og 8 pust airomir i døgnet. Han hoster næsten ikke mere, og når han hvæser/raller kan det hele næsten tages med airomir

I nat sov han fra 19-4, fik en lille tår babs, og sov videre til kl. 7, UDEN 1 eneste hosteanfald

Sådan en nat har vi ikke haft siden han var 6 mdr.

Det er simpelthen helt vildt som han har forvandlet sig!
Nåh, men teorien er jo at han også tidligere har haft infektioner som egentlig burde være behandlet, og han derfor har været mange uger at komme sig over dem hver gang... Det KAN have skadet hans lunger, men det kan de ikke sige noget om før han bliver meget ældre...
Nu skal han bare ind til børnelægen og lyttes på hvis vi synes han begynder at vise tegn på noget, for han får atypiske symptomer, f.eks. har han jo ikke haft feber eller noget, som man ellers altid har ved lungebetændelser... Og egen læge kan ikke høre det på E...
Ej hvor er jeg glad, jeg har bare fået min glade dejlige Elias tilbage <3
Sidder og tuder fordi jeg bare er så GLAD, så LYKKELIG, for første gang i 1/2 år kan jeg se min søn har det GODT <3
Selvom det langt fra er slut, så føltes det som om 1/2 års kamp for at få hjælp til ham, blive taget seriøst er slut, og det er en KÆMPE lettelse <3
Mor elsker dig Elias, nu skal det hele nok blive godt igen