Kan alle få positiv æl tests??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

Herlig søndag alle sammen

Jeg sidder her, og har lige læst af det med pcos ikke kan teste en positiv æl test, lige meget hvad?? Selvom man har æl.. Passer det?? 

Mig og kæresten er igang med pb, og er kommet på metformin, og det er svært at vide ind til videre om jeg får regelmæssig cyklus nu.. Men håber sa chancen er stor for det, når min blødninger normalt falder mellem dag 40 og 50 

Hvad gør jer der ikke kan teste positiv så?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Muffinmus

jeg kende kun folk der sagtens har kunne teste positivt trods det...men der har taget dem laaang tid at finde ÆL

tester du bare 12 timer for sent, kan du misse den jo. Nogle peaker hurtigt og derfor kan de misse det hvi s de F.eks kun tester hver morgen... I stedet for både morgen og aften. Det er dyrt, men trods alt kan det være en hjælp for nogle.

Anmeld

1. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg sidder her, og har lige læst af det med pcos ikke kan teste en positiv æl test, lige meget hvad?? Selvom man har æl.. Passer det?? 

Mig og kæresten er igang med pb, og er kommet på metformin, og det er svært at vide ind til videre om jeg får regelmæssig cyklus nu.. Men håber sa chancen er stor for det, når min blødninger normalt falder mellem dag 40 og 50 

Rent logisk må forklaringen være omvendt?

Ved PCO danner man mange æganlæg, hvilket giver et for højt LH-niveau meget af tiden, til tider vil man risikere en positiv test, selvom man aldrig oplever en regulær, brugbar ægløsning, så man vil sikkert godt kunne teste positivt, men det er så ikke sikkert, at det kan bruges til noget som helst.

Anmeld

1. februar 2015

larven

Anonym skriver:

Jeg har selv pco.jeg har ikke ægløsning.men inden jeg blev gravid for 5 år siden havde jeg det måske 2 gange om året.men jeg ved ikke om man ikke kan teste den positiv selvom man har den.jeg har aldrig prøvet at teste for det.jeg får en ægløsningssprøjte for, at få ægløsning.

Anmeld

2. februar 2015

frkanonym

Anonym skriver:

Jeg har pco. Min gynækolog fortalte mig, jeg danner æg, men de bliver ikke store nok og jeg danner derfor ikke æl. Hun sagde, jeg ikke skal bruge æl teste, da det ville være spild af penge, da jeg højt sandsynligt aldrig ville kunne få en positiv æl test. Derfor skulle jeg, når jeg ønsker graviditet, kontakte hende, så ville hun hjælpe mig.

Anmeld

2. februar 2015

HVPigen

Jeg kunne ikke bruge dem, og har pco.. 

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

Jeg har pco. Min gynækolog fortalte mig, jeg danner æg, men de bliver ikke store nok og jeg danner derfor ikke æl. Hun sagde, jeg ikke skal bruge æl teste, da det ville være spild af penge, da jeg højt sandsynligt aldrig ville kunne få en positiv æl test. Derfor skulle jeg, når jeg ønsker graviditet, kontakte hende, så ville hun hjælpe mig.

Det er kun nogle måneder siden min mens blev lidt uretmæssigt. Har man ikke haft æl Bår man har mens? Ellers giver det vel ikke god mening med metformin  eller er jeg bare totalt forvirret

Anmeld

2. februar 2015

Spunken84

Jeg har ikke pco men kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dem. Jeg blev så frustreret over at jeg ikke kunne aflæse dem, at jeg måtte aftale med lægen at jeg får en ægløsningssprøjte i stedet for...

Anmeld

2. februar 2015

frkanonym

Anonym skriver:

Det er kun nogle måneder siden min mens blev lidt uretmæssigt. Har man ikke haft æl Bår man har mens? Ellers giver det vel ikke god mening med metformin  eller er jeg bare totalt forvirret

Jeg fik at vide, at man nødvendigvis ikke har haft æl, når man får mens.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.