Nogen der kan hjælpe mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg håber virkelig nogen kan svare mig eller har siddet i lignede situation.

min mens er regelmæssigt 28-29 - kommer ALTID på dagen, har aldrig oplevet den er udeblevet. Jeg skulle have haft mens i fredags, skete ingenting - tog en test negativ. I går lørdag 5-6 dråber brunlig blod og ondt i midten af livmoderen sådan i stil af mens smerter bare ikke lige så voldsomme som jeg plejer at få. Jeg tog bind på fordi jeg regnede med nu ville det komme med en dags forsinkelse, står op her til morgen ligger måske 8 dråber i mit bind, stadig kun brunlig, tænker det var mærkeligt og vælger så at teste igen i morgenurin - stadig negativ

Nogen der har et bud ?

vi har prøvet i 9 måneder nu at blive forældre. Det første gang den opføre sig sådan, så bliver nervøs må jeg nok sige.

beklager de grumme info. Er anonym fordi ingen ved vi prøver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg håber virkelig nogen kan svare mig eller har siddet i lignede situation.

min mens er regelmæssigt 28-29 - kommer ALTID på dagen, har aldrig oplevet den er udeblevet. Jeg skulle have haft mens i fredags, skete ingenting - tog en test negativ. I går lørdag 5-6 dråber brunlig blod og ondt i midten af livmoderen sådan i stil af mens smerter bare ikke lige så voldsomme som jeg plejer at få. Jeg tog bind på fordi jeg regnede med nu ville det komme med en dags forsinkelse, står op her til morgen ligger måske 8 dråber i mit bind, stadig kun brunlig, tænker det var mærkeligt og vælger så at teste igen i morgenurin - stadig negativ

Nogen der har et bud ?

vi har prøvet i 9 måneder nu at blive forældre. Det første gang den opføre sig sådan, så bliver nervøs må jeg nok sige.

beklager de grumme info. Er anonym fordi ingen ved vi prøver.

Selvom din mens plejer at være regelmæssig er der intet unormalt i, at den lader vente på sig. Og eftersom du pletbløder minimalt, er det nok mens som er på trapperne.

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Selvom din mens plejer at være regelmæssig er der intet unormalt i, at den lader vente på sig. Og eftersom du pletbløder minimalt, er det nok mens som er på trapperne.

Så jeg behøver ikke at være for nervøs for der noget galt med mig?

har ikke rigtig nogen jeg kan tale med det om, så derfor jeg lige gik til alle herinde 

Anmeld

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Så jeg behøver ikke at være for nervøs for der noget galt med mig?

har ikke rigtig nogen jeg kan tale med det om, så derfor jeg lige gik til alle herinde 

Nej slet ikke

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nej slet ikke

Mange tusinde tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.