Kan i se streg 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2015

lillelille

Anonym skriver:

Godmorgen piger 

kunne ikke dy mig for at tage en test mere her til morgen, ville ellers have ventet til lørdag så jeg var en uge over tid.

nå men der er da vist ingen tvivl om at der er 2 steger nu ����

venter nok til mandag med at ringe til lægen, og så tager jeg en test mere lørdag så skulle stregen jo gerne være lige så tydelig som kontrol stregen.

jeg kan slet ikke få armene ned - jeg er gravid ����

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Tillykke

Tak, kan slet ikke holde op med at smile, nu er det så bare at holde en hemmelighed indtil den stores fødselsdag .... 

Anmeld

4. februar 2015

MT86

Anonym skriver:

Tak, kan slet ikke holde op med at smile, nu er det så bare at holde en hemmelighed indtil den stores fødselsdag .... 

Forstår dig!! 

Vi har først lige offentlig gjort vores og jeg er 13+1 idag! Var til nf i mandags hvor min termin blev rykket 3 dage.

det er bare stort når det er noget man gerne vil!!

Anmeld

4. februar 2015

Frk.S

Godmorgen piger 

kunne ikke dy mig for at tage en test mere her til morgen, ville ellers have ventet til lørdag så jeg var en uge over tid.

nå men der er da vist ingen tvivl om at der er 2 steger nu ����

venter nok til mandag med at ringe til lægen, og så tager jeg en test mere lørdag så skulle stregen jo gerne være lige så tydelig som kontrol stregen.

jeg kan slet ikke få armene ned - jeg er gravid ����

Du behøver da ikke tage en test mere (omend jeg selv kan mindes at jeg tog nogle stykker da det var mig..... bare lige for at være heeelt sikker). 

Der er slet ingen tvivl der - stort stort tillykke. 

Anmeld

4. februar 2015

Anonym trådstarter

Hi hi nej jeg behøver nok ikke at tage en mere, men jeg gør det sikkert alligevel.

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal holde det hemligt i næsten 8 uger vil jo allerhelst ringe til dem allesammen med det samme, men for vores store datters skyld venter vi.

hun har længe ønsket at blive storesøster og hvis der skete noget så ville hun blive helt knust. Og det passer med at vi kan afsløre det for hende og familien på hendes 4 års fødselsdag så det er næsten for god timing 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.