Skimmelsvamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

Fir tre år siden havde mig og børnenes far en periode hvor vi ikke boede sammen, jeg flyttede i en lejlighed med vores dengang to børn, efterfølgende kom der en masse skimmelsvamp så kommunen hjælp mig med indskud til en lejlighed. 

For en måned siden smed han mig så ud (og nu er det SLUT) vil ikke leve i vold osv mere!! Jeg måtte tage den første og bedste jeg kunne finde - og her er der kraft eddermame også skimmelsvamp  

jeg har af økonomiske grunde ikke fået afviklet det ibdskuds lån, er der mulighed for at der er nogen hjælp at hente??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Jj1709

Hvis du skylder penge til et indskudslån, har du mulighed for at få et nyt lån, det skal søges som en enkelt ydelse, men skal så bare tilbagebetales ligesom et almindeligt indskudslån..

Men derudover har kommunen pligt til at hjælpe dig når du bor i bolig med skimmelsvamp 

Anmeld

1. februar 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis du skylder penge til et indskudslån, har du mulighed for at få et nyt lån, det skal søges som en enkelt ydelse, men skal så bare tilbagebetales ligesom et almindeligt indskudslån..

Men derudover har kommunen pligt til at hjælpe dig når du bor i bolig med skimmelsvamp 

De har desværre ikke pligt til at hjælpe, nej. Hun skal henvende sig til udlejeren der har pligt til at undersøge problemet. Det er kun hvis udlejeren ikke ønsker at undersøge eller problemet ikke løses efter behandling at kommunen træder til. 

Så trådstarter du skal henvende dig hurtigst muligt til din udlejer og gøre dem opmærksomme på problemet. Forhåbentlig kan i finde en løsning sammen. 

Anmeld

1. februar 2015

Jj1709

Astoria skriver:

De har desværre ikke pligt til at hjælpe, nej. Hun skal henvende sig til udlejeren der har pligt til at undersøge problemet. Det er kun hvis udlejeren ikke ønsker at undersøge eller problemet ikke løses efter behandling at kommunen træder til. 

Så trådstarter du skal henvende dig hurtigst muligt til din udlejer og gøre dem opmærksomme på problemet. Forhåbentlig kan i finde en løsning sammen. 

Okay, jeg har bare selv lige stået i samme situation, og det var hvad min sagsbehandler oplyste mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.