Metalsmag i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
10 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

Miia90

Fik lavet iui D. 7 januar. Negativ teste, en tur til lægen og få taget blodprøve som også var negativ. Nu idag 10dage over tid har jeg metalsmag imorgen, hvordan nu det ? Hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Miia90

39 har kigget, ingen som kan hjælpe ???

Anmeld

31. januar 2015

esioul

Miia90 skriver:

39 har kigget, ingen som kan hjælpe ???

Har ikke lige selv prøvet det. Men mon ikke det kan være eftervirkninger fra hormonerne? 

Anmeld

31. januar 2015

Miia90

esioul skriver:

Har ikke lige selv prøvet det. Men mon ikke det kan være eftervirkninger fra hormonerne? 

Har intet i min krop jo, der er jo længe siden jeg tog medicin 

Anmeld

31. januar 2015

esioul

Miia90 skriver:

Har intet i min krop jo, der er jo længe siden jeg tog medicin 

Mener os det kan være jernmangel der giver den smag i munden 

Anmeld

31. januar 2015

Miia90

esioul skriver:

Mener os det kan være jernmangel der giver den smag i munden 

Okay. Må en tur til lægen 

Anmeld

31. januar 2015

EnGodMor

Metal smag i munden er på grund af jern mangel.

Køb nogle jernpiller, og tag dagligt, efter nogle dage, Max et par uger, så forsvinder metal smagen igen. 

Anmeld

1. februar 2015

xStinepigen

Miia90 skriver:

Fik lavet iui D. 7 januar. Negativ teste, en tur til lægen og få taget blodprøve som også var negativ. Nu idag 10dage over tid har jeg metalsmag imorgen, hvordan nu det ? Hjælp 

Får du metformin eller sådan noget?

Anmeld

1. februar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Det kan være pga jernmangel.

Får du andet medicin? Nogle præparater har smagsforstyrrelser som kendt bivirkning. 

Anmeld

2. februar 2015

fru_winther

Miia90 skriver:

Hej Mia.

Er ked af du skal skuffes endnu en gang 

Jeg tror ikke du er gravid, men syns din situation minder mig lidt om en af mine tidligere.

Jeg har haft en graviditet som svingede fra negativ til positiv til negativ. Det vidste sig at være en Gul = graviditet uden for livmoderen. Syns du skal gøre din klinik opmærksom på at have mistanke om dette. Den kan være svær at se, især når det er så tidligt. Det kan også være det er første gang din krop skaber sig og den pludselig kommer.

Men hvis de afviser det,  så skal du stadig huske at lige meget hvad......får du voldsomme smerter ringer du 112! Da sådan en kan blive livsfarlig hvis man ikke handler.

Jeg blev nemlig sendt hjem efter 2 indlæggelser på de ikke kunne se en og pludselig var den der og jeg skulle akut opereres. 

Men i og med du ikke har haft positive efterfølge de kunne det godt tyde på det ikke er problemet 

Håber det bedste for dig og din familie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.