Åha hvor lykkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
1 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

namaha

Har de sidste halvanden uge gået og være bekymret for den lille var gået til grunde da alle mine symptomer på graviditeten var begyndt at forsvinde 

Så var til ts i dag hvor vi så at den lille havde vokset som den skulle, den var fin, havde arme og ben også var den lille hjerte jo på arbejde  også så vi at den lille "hoppede" og "vinkede" til os  var tudefærdig og grinefærdig 

jeg skulle ifølge sidste mens være 9+4 scanninger viste 9+3 men hun sagde at det godt kunne ændre sig til nf 

sidst jeg var til scanning 6+0 sagde den at jeg kun var 5+5 så det har ændre fra fra 2 til 1 dags forskel, så håber vi bare nf ikke rykker terminen 

Iht mine symptomer så fik jeg at vide andet var helt normalt at de forsvandt da kroppen nu er begyndt at vænne sig til ændringerne  Arh hvor er det dejligt, glæder mig til nf som er om ca 2 uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Ønskebaby2015

Flotte billeder !! 

Dejligt at høre

Jeg havde selv købt TS i torsdags, er dog kun 6+1, min cyklus har skubbet sig to uger. Men dejligt at blive bekræftet i at man faktisk er gravid. 

Jeg har ingen symptomer (endnu) , også derfor jeg blev bekymret og købte mig til tryghed hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.