Kan jeg teste nu eller er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
8 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Nu ved jeg, at der er en lille chance for at man kan blive gravid kort tid efter menstruation (tre dage), men at chancen dog stadig er der..

Jeg føler at der sker lidt i underlivet, men måske kun fordi at jeg tænker på det og ved at han har kommet i mig. 

Nu er der gået 6 dage siden menstruationen sluttede.. Kan jeg tillade mig selv at prøve at tage en test eller skal jeg lade vær?

Hvad ville i have gjort, hvis i var mig? Er i tvivl.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

lillelille

Anonym skriver:

Nu ved jeg, at der er en lille chance for at man kan blive gravid kort tid efter menstruation (tre dage), men at chancen dog stadig er der..

Jeg føler at der sker lidt i underlivet, men måske kun fordi at jeg tænker på det og ved at han har kommet i mig. 

Nu er der gået 6 dage siden menstruationen sluttede.. Kan jeg tillade mig selv at prøve at tage en test eller skal jeg lade vær?

Hvad ville i have gjort, hvis i var mig? Er i tvivl.. 

Det er ALT for tidligt! 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

lillelille skriver:

Det er ALT for tidligt! 

Hvor længe skal jeg vente før at det er i orden at teste så ca.? 

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvor længe skal jeg vente før at det er i orden at teste så ca.? 

Normalt siger man ved udebleven menstruation. Dvs (normalt) 14 dage efter ægløsning/befrugtning.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Normalt siger man ved udebleven menstruation. Dvs (normalt) 14 dage efter ægløsning/befrugtning.

Øv, det er længe.. og er så nysgerrig! Er bange for at jeg allerede nu har høje forhåbning og så måske bliver skuffet 

Anmeld

31. januar 2015

l.kjoeller

Øv, det er længe.. og er så nysgerrig! Er bange for at jeg allerede nu har høje forhåbning og så måske bliver skuffet 

Der lyder det til du har . Normalt tester man ikke dag 6 men nærmere dag 28

Normalt har man ægløsning  omkring da 12-17. Så det er meget usandsynligt du er gravid og er du er det alt for tidlig at teste . Jeg  for jer 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Der lyder det til du har . Normalt tester man ikke dag 6 men nærmere dag 28

Normalt har man ægløsning  omkring da 12-17. Så det er meget usandsynligt du er gravid og er du er det alt for tidlig at teste . Jeg  for jer 

Tak for det! Så er der ikke andet end at skulle prøve igen.. men tak!

Anmeld

31. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvom du så skulle være så heldig at have haft meget meget meget tidlig ægløsning, så vil en test slet ikke kunne måle en graviditet før ca 14 dage efter befrugtningtidspunktet  

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

I skal da bare have noget mere sex. Hvis der ikke er jackpot lige nu, kan I måske stadig nå det. Den statistiske sandsynlighed for at du allerede har haft din ægløsning, er rimelig lille, så måske I kan ramme den senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.