Graviditetstest..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
2 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvor er det billigst at købe en graviditetstest? Hvis der altså findes nogle steder, hvor det er billigere.. nogen der ved noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Bak

Anonym skriver:

Hvor er det billigst at købe en graviditetstest? Hvis der altså findes nogle steder, hvor det er billigere.. nogen der ved noget? 

Billigeteste.dk

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Billigeteste.dk

Hvad med nogen butikker, man bare kan køre forbi eller apoteker? Bare ikke nettet, ventetiden  er irriterende

Anmeld

31. januar 2015

Bak

Anonym skriver:

Hvad med nogen butikker, man bare kan køre forbi eller apoteker? Bare ikke nettet, ventetiden  er irriterende

Der kender jeg desværre ikke priserne, men tror netto, Rema og Lidl er gode bud på billige steder. Tror det er omkring 30-40 kr. Ved ikke, om der er 1 eller 2 teste i deres pakker.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Der kender jeg desværre ikke priserne, men tror netto, Rema og Lidl er gode bud på billige steder. Tror det er omkring 30-40 kr. Ved ikke, om der er 1 eller 2 teste i deres pakker.

Det vil jeg prøve at kigge på..

Har købt fra Lidl engang, 2 stk for 40 kr, men måtte spørge alligevel hvis nu man kan få en billigere test er andet sted 40 kr kan nemt blive til 80 og deroppe af

Anmeld

31. januar 2015

klokkeblomsten85

Anonym skriver:

Rema 1000 har 2 stk til 30 kr

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

klokkeblomsten85 skriver:

Rema 1000 har 2 stk til 30 kr

Fedt! Tak for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.