Nogen der har været gravide uden symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet at være gravid uden nogen som helst symptomer ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

575 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har haft brugt min p-ring forkert. Jeg havde den siddende 14 dage længere end hvad der er meningen, efter de 14 dage satte jeg med det samme en ny i. Nu er jeg så kommet til hvor jeg holder en uges pause, men min mens er ikke dukket op og er nu på 5. Dagen. 

Jeg har på ingen måder nogle symptomer på graviditet på nuværende tidspunkt.

Den sidste uges tid op til pausen har jeg dog haft voldsomt ømme bryster, hvilket jeg aldrig har haft i forbindelse med mens og har haft menstruationssmerter der kom og gik.

Nu er alt væk igen, men ja ingen mens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

migxher

Jeg havde INGEN symptomer udover udebleven mens, helt frem til uge 8-9 stykker hvor jeg begyndte at blive lidt træt. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen øget tissetrang, intet (: Alt i alt (er 35+ nu) en rigtig nem graviditet. 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg havde INGEN symptomer udover udebleven mens, helt frem til uge 8-9 stykker hvor jeg begyndte at blive lidt træt. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen øget tissetrang, intet (: Alt i alt (er 35+ nu) en rigtig nem graviditet. 

Okay. Måske jeg lige skulle give det et par dage til og se om mens dukker op og hvis ikke så teste. Synes bare det er underligt at det ikke er kommet endnu og har hverken symptomer på det ene eller andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.