fitness armbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

debbie19

hej 

jeg har længe set de der fitness armbånd som vivofit

polar loop

fitbit og ja sikkert mange flere

men er de noget værd? 

jeg tænker registrere  de man ryster på hånden eller hvordan kan den regne ud når man tager et skridt ? 

jeg ville gerne høre om i har nogle erfaringer med dem for kunne være det skulle være mit næste ønske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

debbie19

op

Anmeld

31. januar 2015

amkjaer

Min kæreste har fitbit og er glad for hans.

jeg har lige fået vivosmart i firmajulegave  (lidt mere avanceret end vivofit) og er overraskende glad for det. Kan nærmeste ikke narre det til at registrere noget der ikke er faktiske skridt. Ved ikke hvordan den gør men smart er det.

Desuden har den touch"skærm" hvor der er en del muligheder for hvad man vil have vist. Bl.a. kan jeg læse sms email og fb beskeder direkte derpå men selvfølgelig ikke svare. Jeg kan også se om telefonen ringer og hvem det er. Syntes faktisk dey er meget rart når jeg er i bad då kan jeg lige se om det er noget jeg skal skynde mig ud og tage eller om jeg kan vente og ringe tilbage :-) 

Anmeld

31. januar 2015

debbie19

tak for svar

Anmeld

4. februar 2015

debbie19

amkjaer skriver:

Min kæreste har fitbit og er glad for hans.

jeg har lige fået vivosmart i firmajulegave  (lidt mere avanceret end vivofit) og er overraskende glad for det. Kan nærmeste ikke narre det til at registrere noget der ikke er faktiske skridt. Ved ikke hvordan den gør men smart er det.

Desuden har den touch"skærm" hvor der er en del muligheder for hvad man vil have vist. Bl.a. kan jeg læse sms email og fb beskeder direkte derpå men selvfølgelig ikke svare. Jeg kan også se om telefonen ringer og hvem det er. Syntes faktisk dey er meget rart når jeg er i bad då kan jeg lige se om det er noget jeg skal skynde mig ud og tage eller om jeg kan vente og ringe tilbage :-) 

så den fusker ikke med skridt osv når du ryster armen? 

tæller den trappegang osv?

Anmeld

5. februar 2015

amkjaer

Syntes bestemt ikke jeg kan få den til at fuske. Tror bestemt den tæller trapper men også men har ikke tænkt over det rigtigt

Anmeld

5. februar 2015

debbie19

amkjaer skriver:

Syntes bestemt ikke jeg kan få den til at fuske. Tror bestemt den tæller trapper men også men har ikke tænkt over det rigtigt

overvejer stærkt vivosmart men hold da op hvor den dyr !! :/ kræver langtids opsparing så måske jeg er heldig den kommer på bud inden .. 

har også kigged på polar loop den koster kun 600 kr men synes ik jeg kan finde noget på den rigtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.