Er meget i tvivl om jeg tør teste i morgen tidlig... Hvor tidligt testede i andre og gik positivt? Mine cykluser har været neget svingende dette er 7 cyklus vi prøver og sidste måned var den på 28 dage havde sidste mens den 2-3 januar.. Så burde i dag være omkring de 4+0 men går jeg efter gennemsnits cyklus så er den 32 dage og så er jeg kun de 3+2 eller 3+3 i dag har normalt små lyserødt udflåd en til to dage før mens rigtig kommer men stadig ingen tegn på det håber så meget det er lykkedes har haft ømme bryster siden den 21 og har det normalt aldrig op til mens samt mækehvidt udflåd nogle gange så meget jeg tror mens måske er kommet. Hvor tidligt testet i andre? Vil gerne teste og er virkelig spændt men bange for endnu en negativ test
Det er selvfølgelig træls at få en negativ test, men personligt synes jeg det er værre at gå og vente og håbet vokser dag for dag og bum så kommer mens... man er lidt mere forberedt på den med en negativ test. Omvendt behøver en negativ test nu jo ikke at betyde at der ikke er en baby... umiddelbart synes jeg godt du kunne prøve at teste nu... jeg havde ikke kunne vente, men sådan er vi jo forskellige 
Anmeld