solarie + gravid. må man godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
2 synes godt om
31. januar 2015

tullemortilsnart2

er gravid (30+4)

nogen der VED (og ikke tror) om det farligt for bebs hvis jeg går i solarie? Havde tænkt mig 1-2 gange i ugen af 10 minutter. 

^har glemt at spørge min jordemor af. 

OG NEJ! gider ikke høre på at det er usundt/farlig/dumt at gå i solarie - det er mit valgt !!  bare baby ikke tager skade.. ellers venter jeg til jeg har født. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

TNBC

lottelabs skriver:

er gravid (30+4)

nogen der VED (og ikke tror) om det farligt for bebs hvis jeg går i solarie? Havde tænkt mig 1-2 gange i ugen af 10 minutter. 

OG NEJ! gider ikke høre på at det er usundt/farlig/dumt at gå i solarie - det er mit valgt !!  bare baby ikke tager skade.. ellers venter jeg til jeg har født. 

Man må gerne, men du kan ende med at blive plettet og skjold et brun og det kan vare længe før det forsvinder igen. Så hvis det er på grund af farven, hvad med en selvbruner?

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

lottelabs skriver:

er gravid (30+4)

Men hvis du er så langt, hvorfor så ikke vente til baby er ude? Der er jo ikke så længe endnu. 

Anmeld

31. januar 2015

tullemortilsnart2

har prøvet, synes man ser beskidt ud med selvbruner efter nogle dage, hvor lidt af det er slidt af/vasket af.  

vil gerne starte nu

Anmeld

31. januar 2015

Maja88

Det må man gerne ja.. man må bare IKKE ligge noget over maven... 

Bare husk at mærke efter om du bliver dårlig og så skar jeg det ned til 1 gang hveranden uge da jeg var gravid

Anmeld

31. januar 2015

Chevro

lottelabs skriver:

er gravid (30+4)

Jeg gjorde det i min første graviditet - men fik desværre pigment forandringer i ansigtet  Det har kostet dyrt at rette op på! 

Så vil klart undgå det den sidste tid! 

Vores hud er sær når man er gravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.