Hvordan føles det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvordan kan man mærke, at man er gravid? Og hvor lang tid efter undfang begynder man normalt at kunne mærke det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hvordan kan man mærke, at man er gravid? Og hvor lang tid efter undfang begynder man normalt at kunne mærke det? 

Min fornemmelse sagde mig det bare. Min krop føltes anderledes, uden at jeg kan sætte ord på hvordan.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Min fornemmelse sagde mig det bare. Min krop føltes anderledes, uden at jeg kan sætte ord på hvordan.

Føler der sker lidt i underlivet, men ved ikke om det er fordi jeg tænker for meget over det eller om der er ved at danne sig noget i mig 

Anmeld

31. januar 2015

No-one-knows

Anonym skriver:

Jeg er nu i 5+1 og jeg kunne mærke symptomerne for alvor, for godt en uge siden. Jeg fik nogle af de samme symptomer jeg får når jeg skal have menstruation. Symptomerne er der bare i længere tid end almindeligt og er ikke ubehagelige på samme måde.

I øvrigt blev mine bryster meget ømme, hvilket de aldrig har været før, de er blevet mere fyldige og runde, dette var allerede i uge 3 (og er stadig sådan). Min livmoder føltes også, som den voksede og huden på min mave begyndte at strække sig ud. Fra uge 4 havde jeg en øm ryg, primært i lænden og midt på ryggen.

I slutningen af uge 4 begyndte jeg at blive svimmel.
Og jeg er begyndt at drikke 1,5-2 liter vand om dagen, hvilket jeg ikke plejer at gøre, men er konstant tørstig.

Håber det hjalp :-)

Anmeld

31. januar 2015

Hectar

Jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvordan det føltes. Jeg havde bare fornemmelsen af at noget ikke var helt som det skulle være og så tog jeg en test, der var bragende positiv. 

Anmeld

31. januar 2015

energystar

Anonym skriver:

Jeg er i dag 5+0 og har de ømmeste bryster - seriøst ømme!  De plejer at blive lidt ømme op til min menstruation - denne gang blev de bare mere og mere ømme og vågner nu om natten når jeg vender mig fordi de er så ømme.

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg kunne OVERHOVEDET ikke mærke at jeg var gravid før 8-9 uger henne da jeg begyndte at få kvalme. Ingen ømme bryster, træthed eller særlige fornemmelser. Ingenting!

Helt ærligt, så tror jeg at en stor del af dem der siger de kan mærke deres graviditet meget tidligt, ville have mærket præcis de samme ting hvis de ikke havde været gravide, men nu hvor de er gravide, må det være derfor. Man husker de store ting i livet og lægger en masse i dem, ikke hverdagen.

Op til min menstruation sidste gang havde jeg kvalme, var oppustet og mine bryster blev ved med at blive hårde og ømme. Jeg er ikke gravid, men hvis jeg havde været, ville det sikkert have været svært ikke at tænke at jeg havde kunne mærke alt muligt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.