renseserie - fedtet/lidt uren/hudorme? nogen anbef

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
4 synes godt om
31. januar 2015

tullemortilsnart2

Nogen der kan anbefale en god renseserie til fedtet hud med hudorme (næse, hage) og lidt urenheder hist og her, som I har været glade for og som har givet resultater? 

Har brugt Clinique's serie i nogle år, men kan være det er noget der er bedre og billigere.. 

søger også en god dybderensende maske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Sprit25

lottelabs skriver:

Nogen der kan anbefale en god renseserie til fedtet hud med hudorme (næse, hage) og lidt urenheder hist og her, som I har været glade for og som har givet resultater? 

Har brugt Clinique's serie i nogle år, men kan være det er noget der er bedre og billigere.. 

Clinique er bare det beste synes jeg!

Anmeld

31. januar 2015

CaWi

Jeg bruger nu Plaisir. Jeg har også fedtet hud,  men den til normal skin virker perfekt til mig.

Jeg bruger deres skrubbe gel, cleansing gel, skintonic og creme. Jeg bruger produkterne som beskrevet bagpå, og jeg har ikke længere samme fedtet hud og hudormene på næsen og hagen er på vej væk. Jeg fik det i julegave, så det er altså på kun en måned, atvdet allerede har stor effekt.

Jeg har før brugt clinique, biotherm, lancome og hudpleje produkter fra hudpleje klinikker. Men det her er ind til videre det bedste jeg har prøvet. Og derudover også billigere end de andre produkter.  

Anmeld

31. januar 2015

tullemortilsnart2

CAWI skriver:

Jeg bruger nu Plaisir. Jeg har også fedtet hud,  men den til normal skin virker perfekt til mig.

Jeg bruger deres skrubbe gel, cleansing gel, skintonic og creme. Jeg bruger produkterne som beskrevet bagpå, og jeg har ikke længere samme fedtet hud og hudormene på næsen og hagen er på vej væk. Jeg fik det i julegave, så det er altså på kun en måned, atvdet allerede har stor effekt.

Jeg har før brugt clinique, biotherm, lancome og hudpleje produkter fra hudpleje klinikker. Men det her er ind til videre det bedste jeg har prøvet. Og derudover også billigere end de andre produkter.  

super, kunne da være man skulle præve det, kunne også se på matas's side at det faktisk ikke er særlig dyrt tak.

Anmeld

31. januar 2015

moaren

MURAD, det er super godt. Det er dyrt, men det er fordi der virker 

Hvis ikke du har lyst til at bruge så mange penge, kan jeg varmt anbefale LaRochePosay, som fåes på apoteket. Det er effektivt og til rimelige penge 

Anmeld

31. januar 2015

Chevro

lottelabs skriver:

Det hjalp ikke for mig :-) Men derimod Living Dimension  Det fungere for mig!

Anmeld

31. januar 2015

Studerendemor

lottelabs skriver:

Nuxe.

Jeg har aldrig haft så pæn hud, som efter jeg skiftede til det mærke - og særligt efter jeg begyndte at bruge serum under fugtighedscremen og øjencreme til aller sidst. 

Anmeld

31. januar 2015

Røverdatter

Jeg er rigtig vild med disse fantastiske og naturlige mærker:

Mellisa

Anne Marie Børlind (tysk mærke - de første naturlige helseprodukter/øko produkter til kroppen)

Og hybenkerneolie med rosenduft til ansigtet. Fås i Helsam og muligvis Matas :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.