Forudbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

er det normalt at vand forbrug er forudbetalt? Som i, det første halvår af 2015 skal betales slut januar? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

er det normalt at vand forbrug er forudbetalt? Som i, det første halvår af 2015 skal betales slut januar? 

Ja. Nærmest alle forbrugs regninger er forudbetalt. 

Det er dit forbrug for året før som ligger til grund for regningen, også derfor man kan få de hyggelige efterregninger 

Anmeld

31. januar 2015

Nystart

Jeps.. helt normalt.. 

mange betalet af a-conto, hver måned.. og så blir det gjort op.. til maj mener jeg.. 

men ja er helt normalt, vi bor i hus og har os lige betalt :-) 

Anmeld

31. januar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Nystart skriver:

Jeps.. helt normalt.. 

mange betalet af a-conto, hver måned.. og så blir det gjort op.. til maj mener jeg.. 

men ja er helt normalt, vi bor i hus og har os lige betalt :-) 

Det er forskelligt fra forsyningsvirksomhed til forsyningsvirksomhed hvornår det bliver opgjort. I den forsyningsvirksomhed jeg arbejder i er det i januar vi gør det op i og herhjemme (den forsyning jeg betaler til) er det vist i april det bliver gjort på

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ja. Nærmest alle forbrugs regninger er forudbetalt. 

Det er dit forbrug for året før som ligger til grund for regningen, også derfor man kan få de hyggelige efterregninger 

Sagen er at vi bor til leje og plejer og betale "fælles" over huslejen. Men vi har fået vandmålere og har så læst på Facebook (vi har intet skriftligt fået) , at vi i februar får en regning for det næste halvår 

Anmeld

1. februar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Sagen er at vi bor til leje og plejer og betale "fælles" over huslejen. Men vi har fået vandmålere og har så læst på Facebook (vi har intet skriftligt fået) , at vi i februar får en regning for det næste halvår 

I kan gå ind på jeres vandselskab/forsyningsselskabs hjemmeside og se hvordan de opkræver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.