Ved du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Bondepigen

...hvor man kan købe et nyt men billigt onesize regnslag til barnevogn. Skal have fat i en til dagplejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

anna-jonas

Store supermarkeder har dem tit, til billige penge. Ellers prøv gul og gratis eller trendsales, for billige men brugte slag.

Mette

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Mon ikke du kan finde et på dba? eller gul og gratis?

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Store supermarkeder har dem tit, til billige penge. Ellers prøv gul og gratis eller trendsales, for billige men brugte slag.

Mette

Tak, så må jeg lige ud og kigge i bilka.

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

Dutte84 skriver:

Mon ikke du kan finde et på dba? eller gul og gratis?

Vil helst have en ny, så jeg ikke bliver overrasket over utætheder eller lignende, men må se om bilka har en... Men ellers tak for hjælpen.

Anmeld

28. august 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Må du gerne bruge det i dagplejen?
I den kommune vi bor i må dagplejerne ikke bruge regnslag til barnevognene. Jeg kan dårligt huske hvad grunden er, det var noget med at der kommer fugt i barnevognen, og det er jo ikke sundt for børnene. 

Anmeld

28. august 2009

sarahb

bondepigen skriver:

Vil helst have en ny, så jeg ikke bliver overrasket over utætheder eller lignende, men må se om bilka har en... Men ellers tak for hjælpen.

jeg har et helt nyt liggende fra babysam...

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

oervarodd skriver:

Må du gerne bruge det i dagplejen?
I den kommune vi bor i må dagplejerne ikke bruge regnslag til barnevognene. Jeg kan dårligt huske hvad grunden er, det var noget med at der kommer fugt i barnevognen, og det er jo ikke sundt for børnene. 

Det ved jeg faktisk ikke om man må her, men det er nu osse mest fordi den skal være på vognen, da den skal stå udenfor hos DP'eren hele tiden.

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

sarahb skriver:

jeg har et helt nyt liggende fra babysam...

Ok, men tror nu det nemmeste er at købe en i bilka....for jeg skal bruge det på mandag. Ellers tak.

Anmeld

28. august 2009

sarahb

helt i orden ville bare lige sige det..
du kunne få det for 100 hvis det var det er stadig i pakken osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.