Hvornår ville i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
1 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Smide P-pillerne hvis i gerne ville satst på at blive gravid omkring juli/august måned? 

Jeg er på mini p-piller og har været det siden min søn var halvanden måned og han er nu 10 mdr. Jeg har slet ikke blødt siden jeg startede på dem.

Vi har 3 børn i alt på 10 mdr, 4 og 6 år og vi vil gerne have en mere så der kommer til at være ca 2 år i mellem den yngste og den nye. Og jeg har ikke haft problemer med at blive gravid da de alle 3 er lavet på almindelige P-piller, hvor jeg lige har glemt en enkel dag eller to (absolut ikke med vilje men de var mere end velkomne). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Smide P-pillerne hvis i gerne ville satst på at blive gravid omkring juli/august måned? 

Jeg er på mini p-piller og har været det siden min søn var halvanden måned og han er nu 10 mdr. Jeg har slet ikke blødt siden jeg startede på dem.

Vi har 3 børn i alt på 10 mdr, 4 og 6 år og vi vil gerne have en mere så der kommer til at være ca 2 år i mellem den yngste og den nye. Og jeg har ikke haft problemer med at blive gravid da de alle 3 er lavet på almindelige P-piller, hvor jeg lige har glemt en enkel dag eller to (absolut ikke med vilje men de var mere end velkomne). 

Ville smide pillerne nu så jeg var sikker på det er ude af min krop om et halvt års tid til juli-august

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Ville smide pillerne nu så jeg var sikker på det er ude af min krop om et halvt års tid til juli-august

Puha haha det gav mig allerede sved på panden 

Jeg vil nok minimum vente til efter marts da jeg ikke ønsker at skulle have termin i november/december. Der er alt for mange fødselsdage på det tidspunkt i familien. 

Men det er første gang at vi skal planlægge en baby så er super spændt på hvor hurtigt eller langsomt det kommer til at tage 

men ja kroppen skal nok have sin tid til at 'komme sig' efter P-pille stop. 

Anmeld

31. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Med min første smed vi p-pillerne i marts og kondomet i slutningen af juni. Jeg testede positiv i slutningen af juli  

Efter fødslen af vores søn har vi kun brugt kondom. Det smed vi denne gang midt i juli og jeg testede positiv midt i september. 

Anmeld

31. januar 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Puha haha det gav mig allerede sved på panden 

Jeg vil nok minimum vente til efter marts da jeg ikke ønsker at skulle have termin i november/december. Der er alt for mange fødselsdage på det tidspunkt i familien. 

Men det er første gang at vi skal planlægge en baby så er super spændt på hvor hurtigt eller langsomt det kommer til at tage 

men ja kroppen skal nok have sin tid til at 'komme sig' efter P-pille stop. 

Hvorfor spørger du så hvis du allerede ved hvornår du ca vil stoppe? Forstå mig ret  

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Hvorfor spørger du så hvis du allerede ved hvornår du ca vil stoppe? Forstå mig ret  

Jeg vil tidligst stoppe efter marts men vidste bare ikke om det mon var for tidligt eller for sent. 

Anmeld

31. januar 2015

Karina1

Jeg stoppede i starten af november da vi blev enige om at lave nr 2, testede positivt 11 december, så der var ikke noget med at minipillerne lige skulle ud af kroppen!

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Karina1 skriver:

Jeg stoppede i starten af november da vi blev enige om at lave nr 2, testede positivt 11 december, så der var ikke noget med at minipillerne lige skulle ud af kroppen!

Det var hurtigt. Hvor lækkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.