min datter på snart 3 år savner altid sin far når hun har været hos mig i 4-5 dage.. Min x-kæreste og jeg blev skilt for ca 1,5 år siden, og ind til nu har vi haft en 9/5 ordning, hvor jeg havde dem de 9 dage. Vi er lige skiftet til en 7/7 ordning, og de profitere godt af denne ordning ind til videre. Min datter har i et stykke tid haft et savn til sin far. Når jeg spørger hvad hun savner ved sin far, nævner hun en dukke og hans hus. Jeg må ærligt indrømme at det gør rigtig ondt. Jeg ved naturligvis godt, at jeg skal lade hende fortælle om sine følelser og trøste hende og snakke om hendes far med hende. Men mine spekulationer går på, om det er en normal periode af hende liv, eller om hun burde bo 9 dage hos ham og kun 5 dage hos mig. Puha bare tanken om det gør mig dårlig, men jeg vil gøre alt for at mine børn er lykkelige. Min søn på knap 5 år nævner ikke rigtig sin far når han er hos mig. Min x siger at min datter ikke siger at hun savner mig hjemme hos ham. Hun siger istedet at hun elsker mig.
Anmeld