Read the baby, not the books.
jeg har haft min halvandet år og har overvejet kraftigt at få den fjernet mange gange...... Ikke fordi jeg vil være gravid men pga gener....
Der er en del mindre lækre detaljer herunder.....
det første år blødte jeg hver dag, ikke meget men nok til at jeg skulle have et trusse indlæg på hver dag og det var ikke frisk blod men sådan noget klamt brunligt noget og jeg følte mig derfor hele tiden beskidt pga det, ud over det havde jeg et par gange om ugen jag igennem underlivet og følte mig i det hele taget ikke komfortabel i egen krop og fik hovedpine flere gange om ugen, i starten troede jeg at det var fordi jeg bare er blevet ældre og at kroppen ændre sig at jeg fik hovedpine, har nemlig aldrig døjet med det, men nu tillægger jeg det hormon spiralen.... Ud over det fik jeg mit første migræne anfald med aura....
Nu der gået 6 mdr uden de store smerter og hovedpinen har fortaget sig og jeg er stoppet med at bløde, lige nu opvejer præventionen generne, så lige nu er jeg ok med den, men skulle jeg igennem det hele igen havde jeg fjernet den med det samme, det har været en hård tid også for min familie....
Anmeld