HCG steget til 1310

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
3 synes godt om
30. januar 2015

Linkaa

Som nogle ved, så har jeg haft en Mola før jul.

nu er mit tal steget fra 55 til 1310 på 7 dage. Vil I ikke mene det tyder på en ny graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

VNB

Linkaa skriver:

Som nogle ved, så har jeg haft en Mola før jul.

nu er mit tal steget fra 55 til 1310 på 7 dage. Vil I ikke mene det tyder på en ny graviditet?

hvad siger lægerne??

Anmeld

30. januar 2015

HVPigen

Over hvor længe er den steget ?? 
men ellers jo , min startede på 25 og ugen efter var den på 1353

og jeg er da i uge 16 idag, hehe selvom lægerne dengang med et hcg på 25 også troede gul eller mola.. 

Anmeld

30. januar 2015

Carina:-)

Men hvis du har haft en mola er der jo risiko for at det er væv der er begyndt at vokse og dermed der dannes hcg- Man skal jo vente i min 6 mdr efter en mola netop pga risiko for voksende væv.

Anmeld

30. januar 2015

Linkaa

Carina:-) skriver:

Men hvis du har haft en mola er der jo risiko for at det er væv der er begyndt at vokse og dermed der dannes hcg- Man skal jo vente i min 6 mdr efter en mola netop pga risiko for voksende væv.

Det kan du tro jeg ved... Men som jeg har skrevet i en tidligere tråd, har Hillerød glemt mig efter aborten. I hele to mdr Derfor har de ikke informeret mig om alle de ting, før det måske er for sejt. Men med min mola var tallet kun på 116, så jeg håber jeg er en af de heldige, hvor det ikke ligger i dvale og driller... 

Skal scannes på mandag, da jeg for en uge siden fik en scanning der viste noget som lignede en meget ny graviditet.... 

Det er ikke ligefrem det sjoveste at skulle igennem, når man bare gerne vil have en nr. 2

Anmeld

30. januar 2015

Linkaa

HVPigen skriver:

Over hvor længe er den steget ?? 
men ellers jo , min startede på 25 og ugen efter var den på 1353

og jeg er da i uge 16 idag, hehe selvom lægerne dengang med et hcg på 25 også troede gul eller mola.. 

Lidt over en uge... Onsdag 13, fredag 55 og fredag 7 dage efter 1310....

Anmeld

30. januar 2015

Carina:-)

Linkaa skriver:

Det kan du tro jeg ved... Men som jeg har skrevet i en tidligere tråd, har Hillerød glemt mig efter aborten. I hele to mdr Derfor har de ikke informeret mig om alle de ting, før det måske er for sejt. Men med min mola var tallet kun på 116, så jeg håber jeg er en af de heldige, hvor det ikke ligger i dvale og driller... 

Skal scannes på mandag, da jeg for en uge siden fik en scanning der viste noget som lignede en meget ny graviditet.... 

Det er ikke ligefrem det sjoveste at skulle igennem, når man bare gerne vil have en nr. 2

Sikke noget svineri - det er sgu ikke ok 

Håber det er en lille spire der er på vej - 

Anmeld

30. januar 2015

Linkaa

Carina:-) skriver:

Sikke noget svineri - det er sgu ikke ok 

Håber det er en lille spire der er på vej - 

Tak... Jeg krydser også, men tør ikke satse på noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.