Jer der mærker på jeres livmoderhals?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
9 svar
5 synes godt om
30. januar 2015

Anonym trådstarter

Jer der mærker på jeres livmoderhals, når i siger den er åben, hvor åben er den så? Altså kan i få en finger op i den, eller er den mindre åben? 1,2,3 mm.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er der da forhåbentlig ikke nogen der gør, udover fagpersonale????

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Det er der da forhåbentlig ikke nogen der gør, udover fagpersonale????

Så tror jeg du bliver overrasket, det er der mange der gør. Kan heller ikke se problemer i at man undersøger sin egen krop??

jeg har også selv tager min spiral ud, ingen problemer i det!

Anmeld

30. januar 2015

stm2812

Ja jeg er altså en af de underlige der gjorde da da vi prøvede at blive gravide jeg vil nok foreslå at du evt hver gang du er i bad så mærker på den. Og bare udvendigt. Du får hurtig en fornemmelse af hvornår du så er mest frugtbar. Ved ikke hvor åben jeg var i mm ca.

jeg havde en ekstremt svingende cyklus og ved at gøre dette kunne jeg hurtigt lure hvornår min ægløsning nogenlunde var og begyndte dermed at teste for æl når det føltes rigtigt.

men jeg tror IKKE det er en god ide at stikke en finger op i selve livmoderhalsen. 

Anmeld

30. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så tror jeg du bliver overrasket, det er der mange der gør. Kan heller ikke se problemer i at man undersøger sin egen krop??

jeg har også selv tager min spiral ud, ingen problemer i det!

Øh. Men hvorfor? Hvad er meningen?

Anmeld

30. januar 2015

stm2812

ES90 skriver:

Øh. Men hvorfor? Hvad er meningen?

Alm nysgerrighed.... Eller i mit tilfælde, for at finde ud af hvornår jeg var mest frugtbar, pga en meget uregelmæssig cyklus. Jeg mærkede når jeg var i bad og alligevel vaskede mig dernede. 

Anmeld

30. januar 2015

S*DD

stm2812 skriver:

Alm nysgerrighed.... Eller i mit tilfælde, for at finde ud af hvornår jeg var mest frugtbar, pga en meget uregelmæssig cyklus. Jeg mærkede når jeg var i bad og alligevel vaskede mig dernede. 

Jeg synes min svinger meget i løbet af cyklus. Frem og tilbage. Så er den helt blød og så lidt hårdere. Sådan flere gange i løbet af en cyklus. Som også varer mange mange mange dage. 

Svingede Din også sådan? 

Anmeld

31. januar 2015

stm2812

S*DD skriver:

Jeg synes min svinger meget i løbet af cyklus. Frem og tilbage. Så er den helt blød og så lidt hårdere. Sådan flere gange i løbet af en cyklus. Som også varer mange mange mange dage. 

Svingede Din også sådan? 

Ja det svingede også utrolig meget ved mig. 

Anmeld

31. januar 2015

Mjh1994

Ser ingen problemer i at man undersøger sin krop. Det er jo naturligt.. 

Men puha nej ville ikke kunne stikke en finder op i min livmoder/livmoderhals, gør det ikke ondt?

Anmeld

31. januar 2015

S*DD

stm2812 skriver:

Ja det svingede også utrolig meget ved mig. 

Okay tak �� så synes jeg bare det er utroligt svært at finde ægløsning. Men det hænger nok sammen med at min gynækolog mener at jeg ingen ægløsning har haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.