Hjælp mig piger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
1 synes godt om
29. januar 2015

Anonym trådstarter

hej piger . Ville spørger jer hvor mange af jer har oplevet som om vandet er gået her til morgens kom noget vand ud ligesom at jeg har tisse . Men så stoppede det igen . Var så til kontrol og de sagde det ikke var fostervandet . Har fået lidt smerter men har massser af tegn blød hele dagen . Hva kan det være der hele tiden kommer lidt vand ud af mig hvis det ikke er fostervandet . Plus får jeg hele tiden tegn blød det stopper bare ikke . Er i dag 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

hej piger . Ville spørger jer hvor mange af jer har oplevet som om vandet er gået her til morgens kom noget vand ud ligesom at jeg har tisse . Men så stoppede det igen . Var så til kontrol og de sagde det ikke var fostervandet . Har fået lidt smerter men har massser af tegn blød hele dagen . Hva kan det være der hele tiden kommer lidt vand ud af mig hvis det ikke er fostervandet . Plus får jeg hele tiden tegn blød det stopper bare ikke . Er i dag 39+1

Det oplevede jeg. De forklarede det kunne være fostervand mellem to hinder så det ikke er den inderste der var gået. 

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det oplevede jeg. De forklarede det kunne være fostervand mellem to hinder så det ikke er den inderste der var gået. 

har du også haft masser af tegnblød ? De sagde til mig det var udflåd . Men jeg tænker mærkeligt at det er ligesom jeg tisser hele tiden i bukser men ikke så meget og så stopper det igen de scanninger. Mig også gjorde de også ved dig . Og der så fostervandet helt fint ud .

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

har du også haft masser af tegnblød ? De sagde til mig det var udflåd . Men jeg tænker mærkeligt at det er ligesom jeg tisser hele tiden i bukser men ikke så meget og så stopper det igen de scanninger. Mig også gjorde de også ved dig . Og der så fostervandet helt fint ud .

Mener ikke de scannede og nej jeg blødte ikke. Tror der røg næsten en liter ved mig uden det var gået. Det sivede bare . Endte med igangsætning på termim i stedet

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Mener ikke de scannede og nej jeg blødte ikke. Tror der røg næsten en liter ved mig uden det var gået. Det sivede bare . Endte med igangsætning på termim i stedet

når . Håber virkelig at der sker noget snart . Har termin 4 . ��

Anmeld

30. januar 2015

stm2812

Anonym skriver:

Jeg oplevede ved 1. Graviditet at vandet begyndte at sive og jeg var inde på fg hvor hun lavede en test der viste det var fostervand. Jeg blev sat til at gå rundt en halv times tid med bind for at se om det fortsatte, hvilket det ikke gjorde. Jeg blev sendt hjem igen, med besked om at det var den ene hinde der var sprunget/havde givet sig (kan ikke helt huske det) næste morgen gik resten af vandet i en kæmpe skylle og hurtigt efterfulgt af veer, så der var ingen tvivl.

håber du snart står med din lille baby i armene

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

tak for hjælp piger . Har kun haft veer hele natten indtil nu . Så venter bare . Ingen fostervand . Stadigvæk lidt tegnblød �� men smerterne er ikke til at holde ud .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.