Dagen, der længe var ventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2009

iln

Jeg vil lige dele starten af denne dag med jer. Den har bare været perfekt og hyggelig.

I dag står der jo den 28. i kalenderen og er altså min terminsdag - dog ingen tegn på at baby vil ud (men har en aftale med den kommende far, at vi i aften skal ud og gå en tur op og ned ad vejen i meget rask tempo - håber på det kan sætte lidt skub i plukveerne)

Kl . 7 modtog jeg en sms fra min mor hvori der stod: Godmorgen. Så er det jo blevet den 28. og nu vil jeg gerne se mit barnebarn. Hvor er hun sød og utålmodig

Kl. 9.30 kom min svigerinde (Peters søster) med rundstykker og vi har så siddet indtil nu og bare hyggesnakket om alt fra bryllup til fødsler. Hun er så dejlig nem at snakke med og er glad for vi har så godt et forhold til hinanden.

Imens vi sidder og hygger ringer det så på døren. En ældre herre står udenfor med en stor buket blomster til mig. Den er bare så smuk i alverdens lyserøde nuancer. Jeg åbner kortet hvor i der står: Noget smukt at se på i den søde ventetid. Buketten er fra min anden svigerinde (Peters storebrors hustru).

Kan det blive bedre. Synes bare det har været en perfekt dag indtil videre selvom baby ikke er på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

sarahb

ej hvor SØDT...det var jo såååå dejligt..
hygeligt at de alle sådan hygger om dig og glæder sig

Ja nu må bebs godt snart komme ud til jer og jeres spændte familie

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

iln skriver:

Jeg vil lige dele starten af denne dag med jer. Den har bare været perfekt og hyggelig.

I dag står der jo den 28. i kalenderen og er altså min terminsdag - dog ingen tegn på at baby vil ud (men har en aftale med den kommende far, at vi i aften skal ud og gå en tur op og ned ad vejen i meget rask tempo - håber på det kan sætte lidt skub i plukveerne)

Kl . 7 modtog jeg en sms fra min mor hvori der stod: Godmorgen. Så er det jo blevet den 28. og nu vil jeg gerne se mit barnebarn. Hvor er hun sød og utålmodig

Kl. 9.30 kom min svigerinde (Peters søster) med rundstykker og vi har så siddet indtil nu og bare hyggesnakket om alt fra bryllup til fødsler. Hun er så dejlig nem at snakke med og er glad for vi har så godt et forhold til hinanden.

Imens vi sidder og hygger ringer det så på døren. En ældre herre står udenfor med en stor buket blomster til mig. Den er bare så smuk i alverdens lyserøde nuancer. Jeg åbner kortet hvor i der står: Noget smukt at se på i den søde ventetid. Buketten er fra min anden svigerinde (Peters storebrors hustru).

Kan det blive bedre. Synes bare det har været en perfekt dag indtil videre selvom baby ikke er på vej.

Det kan jo slet ikke blive bedre... Du har jo rigtig hygget dig og folk har tænkt på dig...

Hermed sendt noget vestøv afsted...

Anmeld

28. august 2009

Vingummien

iln skriver:

Ej hvor dejligt og sødt af dem. Du er virkelig elsket

Syntes nu også snart at jeg vil se den lille Så håber snart der sker noget

Anmeld

28. august 2009

Jules

Nårh hvor skønt Ida
Sikke en sød tanke det med blomsterne....
Hvor blir du dog forkælet Det manglede da også bare... smiler

Anmeld

28. august 2009

anna-jonas

Sikke betænksomme dine omgivelser er...............rart med lidt ekstra opmærksomhed og omsorg. Håber at bebs kigger forbi senere.............så ville dagen være fuldendt.

Anmeld

28. august 2009

ChatH

Årh hvor lyder det bare fantastisk søde Det er helt sikkert også velfortjent!

Glæder mig til at se babyen snart

Knus Chatarina

Anmeld

28. august 2009

Lærke90

Hold op hvor bliver du dog forkælet  det må være lækkert.
 fingre for jer, så bebse snart kan komme ud

Anmeld

28. august 2009

Brams

Hvor er det dog fantastisk for dig at være en del af en familie der elsker dig så højt, det er værd at sætte pris på.
Flere af den slags mennesker kunne verden godt bruge

Håber at der snart sker noget på fødselsfronten.

Trine 31+1

Anmeld

29. august 2009

Dictes mor

Det lyder til, at dine svigerinder vd, hvor svært det kan være i den søde ventetid efter termindatoen. De lyder noget så søde og betænksomme. Det er bare skønt, at du bliver forkælet lidt for tiden, det er vist fuldtud fortjent.  Jeg krydser nu fingrene for, at du ikke skal kigge på blomsterne for længe, men i stedet får en masse nye mor og barn buketter meget snart. Det bliver jo fantastisk, når du får bebs i dine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.