Værelse problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
2 synes godt om
29. januar 2015

MorTil4<3

Vi går jo allerede nu og tænker hvad filan vi skal gøre ved vores værelse problem da vi jo ret uventet blev gravide og ikke kun med en men 2!  

vi har nu 3 børn tilsammen, jeg har 2 drenge på snart 3 og en på snart 5, og manden har en pige på snart 5. 

NU har de hver deres værelser  

hvor drengenes er ret små datterens er noget større 

datterens værelse er klods op af vores eget, hvor drengenes er rundt om et hjørne i huset. . 

nu står vi så hvad der vil være mest praktisk angående de der værelser

for datteren er jo kun hos os hver anden weekend, og vi vil self ikke fjerne hendes værelse fra hende, men give hende en af de små værelser, og så må mine drenge sove sammen på det anden lille værelse,

og så vil tvillingerne få datterens store værelse da de jo fylder noget mere med 2 tremmesenge til den tid. 

men hvad siger i ? tror i brødrene kan sove sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Hertz

SnartMorTil>4 skriver:

Vi går jo allerede nu og tænker hvad filan vi skal gøre ved vores værelse problem da vi jo ret uventet blev gravide og ikke kun med en men 2!  

vi har nu 3 børn tilsammen, jeg har 2 drenge på snart 3 og en på snart 5, og manden har en pige på snart 5. 

datterens værelse er klods op af vores eget, hvor drengenes er rundt om et hjørne i huset. . 

for datteren er jo kun hos os hver anden weekend, og vi vil self ikke fjerne hendes værelse fra hende, men give hende en af de små værelser, og så må mine drenge sove sammen på det anden lille værelse,

og så vil tvillingerne få datterens store værelse da de jo fylder noget mere med 2 tremmesenge til den tid. 

Lige umiddelbart tænker jeg da at jeg ville gi de to drenge det store værelse de bruger det vel en del mere end små babyer. Babyer er jo ikk meget på værelset. Sover de i køjeseng siden du skriver at tremmesenge fylder mere??

Anmeld

29. januar 2015

MorTil4<3

Hertz skriver:

Lige umiddelbart tænker jeg da at jeg ville gi de to drenge det store værelse de bruger det vel en del mere end små babyer. Babyer er jo ikk meget på værelset. Sover de i køjeseng siden du skriver at tremmesenge fylder mere??

Ja drengene sover i køjesenge da værelserne virkelig ER små 

og de bruger nemlig kun deres værelser nu idag til at sove i og hente tøj og legetøj, da de ellers altid leger i stuen hvor der er meget mere plads 

Anmeld

29. januar 2015

4kløver

Ja det kan de godt. Her her også en håndfuld børn og vi sover sammen med de små på 5 og 3 år. 

Anmeld

29. januar 2015

MorTil4<3

4kløver skriver:

Ja det kan de godt. Her her også en håndfuld børn og vi sover sammen med de små på 5 og 3 år. 

Det lyder jo godt  

vores soveværelse kan desværre bare ikke indbydes til børn også hihi 

det er desværre et gammel 70ér hus hvor rum ikke skulle være store, sååå soveværelset går man ind, og en meter frem møder man sengen, så går man til højre og så har man en meters brede mellem sengen og klædeskabe hehe, sååå det er vitterligt lille heh 

Anmeld

29. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg tænker osse enten skal de to drenge have det store  værelse at dele. 

Ellers tænker jeg jo osse lidt at pigen kun er der hver anden weekend så hun måske burde dele med de nye små. 

Anmeld

29. januar 2015

Mamacita til 2 piger

SnartMorTil>4 skriver:

Jeg tænker at i som forældre kan dele det store værelse med babyerne og så kan datteren få et mindre værelse, ligesom de "store" 2 drenge..  

Anmeld

29. januar 2015

MorTil4<3

sessen1984 skriver:

Jeg tænker at i som forældre kan dele det store værelse med babyerne og så kan datteren få et mindre værelse, ligesom de "store" 2 drenge..  

Det er en umulighed medmindre babyerne skal sove over hovederne på os, for der er ikke plads på vores soveværelse, står der en stol kan du ikke komme igennem, såååå meget småt desværre

Anmeld

29. januar 2015

MorTil4<3

anna111 skriver:

Jeg tænker osse enten skal de to drenge have det store  værelse at dele. 

Ellers tænker jeg jo osse lidt at pigen kun er der hver anden weekend så hun måske burde dele med de nye små. 

Hun er et meget uroligt barn om natten, trods hendes 5 år, vågner hun meget, ikke at hun siger noget, men så skal hun kigge i bog eller også ligger hun og fiser rundt i sengen indtil hun på et tidspunkt falder i søvn igen, så jeg tror simpelthen hun vil vække dem helt automatisk når hun så er der, også fordi babyerne jo ikke vil være van til hun er der altid 

Anmeld

29. januar 2015

Mamacita til 2 piger

SnartMorTil>4 skriver:

Det er en umulighed medmindre babyerne skal sove over hovederne på os, for der er ikke plads på vores soveværelse, står der en stol kan du ikke komme igennem, såååå meget småt desværre

Fik bare det indtryk at datterens nuværende værelse var en del større end både drengenes og jeres soveværelse. Deraf mit forslag om at bytte om på jeres og datterens værelse så i kunne få det store værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.