Gravitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. januar 2015

Looni

Godaften 

Jeg har lige i dag fundet ud af, at jeg er gravid! (Jubii)

Jeg har indtil nu spist folinsyre som det anbefales. Og Jeg er nu stødt på de her gravitmin-piller, der skulle indeholde alt det man har brug for som gravid. Men gælder det så også fuld mængde folsyre, eller skal man supplere op med det indtil 2. Trimester?

- for det skal man jo kun spise indtil 12+0, ik? Eller gør det ikke noget, at man fortsætter med at få fuld mængde gennem hele graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

mor88

Looni skriver:

Godaften 

Jeg har lige i dag fundet ud af, at jeg er gravid! (Jubii)

Jeg har indtil nu spist folinsyre som det anbefales. Og Jeg er nu stødt på de her gravitmin-piller, der skulle indeholde alt det man har brug for som gravid. Men gælder det så også fuld mængde folsyre, eller skal man supplere op med det indtil 2. Trimester?

- for det skal man jo kun spise indtil 12+0, ik? Eller gør det ikke noget, at man fortsætter med at få fuld mængde gennem hele graviditeten? 

Der er folinsyre i apotekets gravitamin, så der skal du ikke tage det andet. På apoteket sagde de at jeg skulle spise gravitamin hele graviditeten

Anmeld

29. januar 2015

Looni

mor88 skriver:

Der er folinsyre i apotekets gravitamin, så der skal du ikke tage det andet. På apoteket sagde de at jeg skulle spise gravitamin hele graviditeten

Okay, tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.