Brunt udflåd der lugter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

Højgaard

Hej med jer. 

Jeg har brug for lidt hjælp i denne situation.

Jeg er førstegangsfødende og fik for 3 uger og 6 dage siden foretaget et planlagt kejsersnit.

Idag fandt jeg så ud af, at min blødning eller udflåd er brunt og slimet og lugter forfærdeligt - bogstaveligtalt af lort - dog lugter det ikke på lang afstand. 

Er det noget jeg bør være bekymret for og kontakte lægen eller er det helt normalt og går i sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Tillykke med barnet.

Udflod skal ikke stinke.

Mål din temperatur og kontakt din læge i morgen. Har du feber, er det vagtlægen du skal kontakte.

Hvordan ser arret ud, er der rødme ?

Held og lykke med det hele.

Anmeld

29. januar 2015

Gabriel

Jeg stillede nogenlunde samme spørgsmål for et par uger siden. Ca 4 uger efter min fødsel. Fik en masse svar at det nok var barselsflåd som er helt normalt og går over af sig selv. 

Halvanden uge efter var det så rigtig nok væk af sig selv. Så jeg ville ikke gå i panik

Anmeld

29. januar 2015

Højgaard

lisbeth jess skriver:

Hej !

Tillykke med barnet.

Udflod skal ikke stinke.

Mål din temperatur og kontakt din læge i morgen. Har du feber, er det vagtlægen du skal kontakte.

Hvordan ser arret ud, er der rødme ?

Held og lykke med det hele.

Mange tak! 

Min ar ser rigtig fint ud, der er hverken væske eller rødme.

Ingen feber heller.

Anmeld

29. januar 2015

Højgaard

Gabriel skriver:

Jeg stillede nogenlunde samme spørgsmål for et par uger siden. Ca 4 uger efter min fødsel. Fik en masse svar at det nok var barselsflåd som er helt normalt og går over af sig selv. 

Halvanden uge efter var det så rigtig nok væk af sig selv. Så jeg ville ikke gå i panik

Det lyder rart at det gå over af sig selv igen! 

Anmeld

29. januar 2015

modesty

Højgaard skriver:

Hej med jer. 

Jeg har brug for lidt hjælp i denne situation.

Jeg er førstegangsfødende og fik for 3 uger og 6 dage siden foretaget et planlagt kejsersnit.

Idag fandt jeg så ud af, at min blødning eller udflåd er brunt og slimet og lugter forfærdeligt - bogstaveligtalt af lort - dog lugter det ikke på lang afstand. 

Er det noget jeg bør være bekymret for og kontakte lægen eller er det helt normalt og går i sig selv igen?

Det er helt normalt i forbindelse med en vaginal fødsel, men jeg aner intet om det samme gælder ved kejsersnit. Men jeg tænker at der jo også kan være en masse snask der skal ud, selvom barnet er taget ved kejsersnit. 

Men jeg ville måske nok lige ringe til lægen alligevel, for en sikkerheds skyld (medmindre ks mødre kommer til her i tråden og siger at det er normalt).

Anmeld

29. januar 2015

Gabriel

Har lige slået det op på nettet og det er helt normalt ved kejsersnit også. Der kan gå op til 6 uger før det forsvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.