første symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

lillelille

I som har været gravid, hvornår fik I jeres første symptomer og hvilkenslags symptomer?

Nu prøver vi at blive gravid, vi er på først cyklus.. Mit app siger at min æl var i tirsdags, men min krop siger at det var i lørdags/søndags (cirka).. Nu har jeg svag kvalme, min ryg er ømme (lige som jeg får snart før min mens kommer) og jeg tisser hver 10 minuter! Jeg kan bare ikke husk hvornår jeg fik symptomer sidste gang jeg var gravid og hvilkenslags de var..

Jeg håber SÅ meget at jeg er gravid, men jeg frygter også at jeg forestiller disse symptomer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

stinemavepine

lillelille skriver:

I som har været gravid, hvornår fik I jeres første symptomer og hvilkenslags symptomer?

Nu prøver vi at blive gravid, vi er på først cyklus.. Mit app siger at min æl var i tirsdags, men min krop siger at det var i lørdags/søndags (cirka).. Nu har jeg svag kvalme, min ryg er ømme (lige som jeg får snart før min mens kommer) og jeg tisser hver 10 minuter! Jeg kan bare ikke husk hvornår jeg fik symptomer sidste gang jeg var gravid og hvilkenslags de var..

Jeg håber SÅ meget at jeg er gravid, men jeg frygter også at jeg forestiller disse symptomer 

Jeg fik symptomer på mens fem dage før den burde komme - ondt over lænden og i underlivet, derudover lidt ømme brystvorter. Ellers først omkring uge 5/6, hvor kvalmen kom.

Held & lykke 

Anmeld

30. januar 2015

Hertz

lillelille skriver:

Første gang fik jeg ømme bryster og mens smerter omkring samme tidspunkt som min mens skulle ha været kommet. Her anden gang fik jeg mælkeknuder i brysterne allerede da ægget satte sig fast og igen meget ømme bryster omkring mens tid.

Anmeld

30. januar 2015

Lisette W

Jeg fik menstruationssmerter et par dage før jeg burde have fået min menstruation. Men allerede ugen før havde jeg ømme bryster og humørsvingninger, og så var jeg mere træt end jeg plejede at være.  

Anmeld

30. januar 2015

mortilfreja

lillelille skriver:

Jeg testede positivt i går, og jeg begyndte søndag at få ømme bryster og niv i underlivet

Anmeld

30. januar 2015

female

Første gang: Ingen symptomer bortset fra positiv test ved udebleven mens. Kvalme kom nogle uger senere.

Denne gang: følte jeg kunne mærke forandringer allerede en uge efter befrugtningen. Var oppustet og mærkelig fornemmelse i maven. Nogle dage før mens tidspunkt kom der mælk i brystet. Først to dage over tid kunne jeg dog få en positiv test.

Anmeld

31. januar 2015

No-one-knows

lillelille skriver:

Jeg er nu i 5+1 og jeg kunne mærke symptomerne for alvor, for godt en uge siden. Jeg fik nogle af de samme symptomer jeg får når jeg skal have menstruation. Symptomerne er der bare i længere tid end almindeligt og er ikke ubehagelige på samme måde.

I øvrigt blev mine bryster meget ømme, hvilket de aldrig har været før, de er blevet mere fyldige og runde, dette var allerede i uge 3 (og er stadig sådan). Min livmoder føltes også, som den voksede og huden på min mave begyndte at strække sig ud. Fra uge 4 havde jeg en øm ryg, primært i lænden og midt på ryggen.

I slutningen af uge 4 begyndte jeg at blive svimmel.
Og jeg er begyndt at drikke 1,5-2 liter vand om dagen, hvilket jeg ikke plejer at gøre, men er konstant tørstig.

Jeg tisser også konstant! Det var værst i uge 3 og 4. Jeg er også begyndt at få kvalme, sidste i uge 4.

Håber det hjalp :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.