Hvad skuer mit øje!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
9 synes godt om
29. januar 2015

Looni

Med fare for at psyke mig selv med falske forhåbninger (det har jeg allerede gjort Big time, så for sent med det )

Men er det restfarve man kan ane på denne test, eller er jeg mon så heldig, at det er en meget (ja, jeg ved det, MEGET svag) positiv test? - jeg vil være 3+6 i dag, hvis den er der.

(billedet hvor testen er hel, er tager efter tid, men stregen blev bare mere tydelig, ved ikke om det har en betydning?

men billedet hvor testen er skilt ad, er taget efter ca 2 min fra testen er lavet) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

TrineMine86

Looni skriver:

Med fare for at psyke mig selv med falske forhåbninger (det har jeg allerede gjort Big time, så for sent med det )

Men er det restfarve man kan ane på denne test, eller er jeg mon så heldig, at det er en meget (ja, jeg ved det, MEGET svag) positiv test? - jeg vil være 3+6 i dag, hvis den er der.

(billedet hvor testen er hel, er tager efter tid, men stregen blev bare mere tydelig, ved ikke om det har en betydning?

men billedet hvor testen er skilt ad, er taget efter ca 2 min fra testen er lavet) 

Den er positiv inden for tid - så stort tillykke, du skal have en baby 

Anmeld

29. januar 2015

Looni

TrineMine86 skriver:

Den er positiv inden for tid - så stort tillykke, du skal have en baby 

Mange tak 

det er simpelthen så surealistisk, at sidde her på vej på arbejde, og ikke rigtig vide hvad man skal gøre af sig selv!

Jeg kan ikke rigtig fatte, at det faktisk nok er sandt!  - må vist teste igen de næste par dage, så jeg kan blive helt overbevist 

Anmeld

29. januar 2015

Linkaa

Looni skriver:

Tillykke 

Anmeld

29. januar 2015

VNB

Helt klart positiv :-) 

stort tillykke!! 

Anmeld

29. januar 2015

Chris87

Fin positiv - Tillykke 

Anmeld

29. januar 2015

Looni

Mange tak 

det er slet ikke til at fatte, at vi måske skal have en lillebror eller søster! ('Er for at den lille spire holder sig hvor den skal)

mer total i hobla i dag, kan slet ikke koncentrere mig om mit arbejde (og når man ikke må fortælle nogen fra arbejdet endnu, er det dælme svært) 

Anmeld

29. januar 2015

sulo

Stort tillykke

Anmeld

29. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Stort tillykke!!

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

Meget fint positiv. Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.