Bange anelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej baby.dk brugere

jeg har brug for lidt hjælp og måske et godt råd. Er andensgangs gravid og sjovt nok føler jeg større panik med denne lille spire end med min første (første er lavet på fertilitetsklinik og den anden er en økobaby som kommer lidt spontant) jeg er nu 8+6 idag og har hele tiden sagt jeg ikke ikke glæde mig før NF, men hvem narre jeg? For jeg glæder mig jo lidt anyway, men ligger inde med bange anelser om at baby i maven ikke er i live, jeg føler ikke jeg kan mærke noget til denne graviditet, hvad pokker skal man stille op med de tanker? Hvad gjorde i andre som har tænkt sådan?

venlig hilsen en bekymret andengangsgravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

lineog4

Man skal vel som du skriver ikke narre sig selv, for det kan man ikke. Du glæder dig, du hed hvad der er i den anden ende og måske du også har læst og hørt om flere der har mistet og det gør du har historier som pludselig kan blive din.

Du kan jo vælge at betale dig til en tryghedsscanning eller du kan vælge at sige: det er helt okay følelser og de vil nok være der mere i denne graviditet fordi du er gravid på en anden måde her 2. Gang især mentalt.

jeg havde det som dig 2. Gang, men ja valgte tilgangen: det er okay at føle sådan. Senere kom der også følelser om hvorvidt jeg overhovedet kunne være mor til 2, om jeg kunne elske igen, om det var et godt valg at få fler børn osv.

Anmeld

29. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

jeg har brug for lidt hjælp og måske et godt råd. Er andensgangs gravid og sjovt nok føler jeg større panik med denne lille spire end med min første (første er lavet på fertilitetsklinik og den anden er en økobaby som kommer lidt spontant) jeg er nu 8+6 idag og har hele tiden sagt jeg ikke ikke glæde mig før NF, men hvem narre jeg? For jeg glæder mig jo lidt anyway, men ligger inde med bange anelser om at baby i maven ikke er i live, jeg føler ikke jeg kan mærke noget til denne graviditet, hvad pokker skal man stille op med de tanker? Hvad gjorde i andre som har tænkt sådan?

Jeg Sys ikke det hjalp på mig efter nf jeg er først blevet mere og mere sikker med tiden og først sådan rigtig sikker efter min baby er begyndt at bevæge sig hvert dag og havde stadigvæk bange dage når den var mindre aktiv og jeg er 36+6 

Anmeld

29. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Her anden gang var jeg også meget mere usikker og nervøs i starten  Så jeg bestilte jeg tryghedsscanning, fordi ens tanker kan gøre en helt konfus 

Du er jo langt nok henne til at kan se hjerteblink 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.