Niv forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

Må lige høre om jeg skal bekymre mig.

Hver gang den lille bevæger sig, niver det sådan i skeden. Det gør virkelig ondt. Er 32+5 og er bange for at føde fortidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Anitta J

Følger lige med her for jeg har det på samme måde og jeg er kun 28+6.. 

Jeg var ved jordemoder her den anden dag, da jeg fortalte hende mærkede hun på mig og sagde at hun lå fast med hovedet - måske det kan være grunden til at vi mærker de der niv/ følelse af at noget er på vej ud? 

Jeg fik at vide jeg skulle tilbringe mere tid på sofaen og undgå alt som gav mig længerevarende plukveer. 

Nu er ingen graviditet ens, men kunne være det var noget af set samme for dig. 

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Anitta J skriver:

Følger lige med her for jeg har det på samme måde og jeg er kun 28+6.. 

Jeg var ved jordemoder her den anden dag, da jeg fortalte hende mærkede hun på mig og sagde at hun lå fast med hovedet - måske det kan være grunden til at vi mærker de der niv/ følelse af at noget er på vej ud? 

Jeg fik at vide jeg skulle tilbringe mere tid på sofaen og undgå alt som gav mig længerevarende plukveer. 

Nu er ingen graviditet ens, men kunne være det var noget af set samme for dig. 

Det lyder som det jeg også mærker. Skal først til jordmoder om en uge, men spørger der i hvert fald. 

Jeg har født i uge 34 før, men der havde jeg ingen tegn på noget skulle komme. 

Så er meget opmærksom på det mindste.

Anmeld

29. januar 2015

Anitta J

Anonym skriver:

Det lyder som det jeg også mærker. Skal først til jordmoder om en uge, men spørger der i hvert fald. 

Jeg har født i uge 34 før, men der havde jeg ingen tegn på noget skulle komme. 

Så er meget opmærksom på det mindste.

Med din tidligere fødsel taget i betragtning  så ville Jeg tage den med ro og slappe af indtil du har været ved jordemoder

hun sagde til mig at plukveer var okay, men ikke dem som varer lang tid og gør ondt da det så kan ende ud i at fødslen går i gang.

Anmeld

29. januar 2015

Hertz

Når babyen ligger meget dybt kan man godt føle de er på vej ud netop fordi de ligger og presser på livmoderhalsen. Min lille bebs har også lagt sig meget dybt nu og føler også det niver nogle gange og ligger ned det meste af dagen da min livmoderhals i forvejen er meget kort, er 30+5.

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Anitta J skriver:

Med din tidligere fødsel taget i betragtning  så ville Jeg tage den med ro og slappe af indtil du har været ved jordemoder

hun sagde til mig at plukveer var okay, men ikke dem som varer lang tid og gør ondt da det så kan ende ud i at fødslen går i gang.

Tak du har ret

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Hertz skriver:

Når babyen ligger meget dybt kan man godt føle de er på vej ud netop fordi de ligger og presser på livmoderhalsen. Min lille bebs har også lagt sig meget dybt nu og føler også det niver nogle gange og ligger ned det meste af dagen da min livmoderhals i forvejen er meget kort, er 30+5.

Oki tak for svar. Det gør mig lidt roligere.

Anmeld

29. januar 2015

Steffecph

Jeg har det også.. Det er virkelig ubehageligt.. Men her har hun ikke lagt sig fast, hun ligger endda stadig helt oppe under brystet.. Og min jordemoder kan ikke give mig nogen anden forklaring:-) 

Anmeld

29. januar 2015

Frk-Lotusblomst

Har oplevet det i begge graviditeter. Begge piger har lagt dybt i bækkenet. 

Her føles det som en kniv der bliver stukket op og drejet rundt.. ���� nogle gange tager jeg mig til skridtet fordi det netop følelse som om at nu presser hun sig sku ud :-) Det er når de borer sig ned. 

er 34+4 og hun har boret godt ned de sidste 4 ugers tid .. 

Blev noget urolig da jeg mærkede det omkring uge 333 med den store.. Jm sagde at det var når de borer sig ned i bækkenet.. 

Anmeld

29. januar 2015

Masig

Sådan har jeg det også sammen med lidt for mange plukveer. Jeg er blevet sygemeldt og fået besked på at slappe så meget af som muligt... Hvad det helt præcist er, der giver de der niv og jag ved jeg ikke, men de gør hammer ondt. Der er dog ikke så mange af dem nu hvor jeg har slappet maksimalt af de sidste par dage...

Så måske det er tegn på du skal slappe mere af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.